| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2010-07-22 17:44:05 jedni wyważają caly zestaw a inni osobno elementy. skoro kopiłeś już stoczone kolo to ja bym jednak wolał je wyważyć,bo to ze bylo napisane..... a jak masz możliwość to wyważ cały zestaw na raz. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2010-07-22 18:29:36 ale koło się wywaza razem z dociskiem bo z nim wiruje. a przynajmniej powinno sie |
nowy126 Przasnysz | 2010-07-22 19:44:14 Wiem że należy z dociskiem wyważać.Dzięki za odpowiedzi, wolałem się upewnić |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2010-07-22 23:12:03 w fabrykach tez nikt nie wywarza wszystkiego razem |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2010-07-22 23:23:34 W fabrykach nawet nie waży sie tłoków ani korbowodów. Z załozenia mają ważyc tyle samo. |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-07-23 01:46:26 Uważam że w maluchu ważenie całości razem jest bez sensu - chyba że wcześniej ważyło się wszystkie elementy z osobna. |
nowy126 Przasnysz | 2010-07-23 13:42:55 Dzięki za odpowiedzi założę i zobaczę jak będzie trzeba to wywarze. |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-07-23 18:09:00 Tylko żebyś później bloku nie musiał wymieniać przy okazji - bo tak się kończy jazda z niewyważonym kołem. |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-23 18:48:44 a co konkretnie się dzieje z blokiem ? |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-07-23 18:59:23
Wygotujesz?
Blok pęka u dołu pod obudową panewki. |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-23 19:02:49 a czy w przypadku niewyważenia daje sie to jakoś 'odczuć', jakieś narastające wibracje czy coś ? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2010-07-23 19:55:59 taa...wibracje szczególnie w wyzszym zakresie obrotow, "niechec" do wkrecania się tudziez dokrecania sie wysoko itp |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2010-07-24 00:12:13 no Wiesiek raczej maniany nie odstawia ![]() |