MotoNews.pl
7 Gdzie jest bezpiecznik dmuchawy (249254/26)
  

Gdzie jest bezpiecznik dmuchawy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam tak jak w temacie gdzie - który jest to bezpiecznik od dmuchawy nawiewu w espero. Żonka pojechała do swoich rodziców i tam po kilku dniach ( dziś w południe) przestała działać dmuchawa. Podejrzewam, że to bezpiecznik, kazałem jej przez telefon postukać w silnik dmuchawy przewodami poruszać i nic. Kazałem jej też sprawdzić kilka bezpieczników i guzik. Na żadnym biegu nie chodzi, a przy takich upałach to tragedia, ani klima ani nawiew.
  
 
Skrzynka w komorze silnika - tam tam na pewno jest przekaźnik dmuchawy

/to , że ,zależnie od żródła ..nr 5 lub 6 pewnie nic nie da więc myślę że można doraźnie przekaźniki pozamieniać miejscami - może się coś ujawni pozytywnego /


[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2010-07-22 18:45:22 ]
  
 
Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na desce rozdzielczej, oznaczony jako Air Con, 20A w prawym górnym rogu.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
air con sprawdzony jako pierwszy - tak jak wcześniej pisałem i nic. W komorze sprawdzę jak przyjedzie żonka do domu jutro
  
 
Bezpiecznik dmuchawy 4 biegu w skrzynce za Akumulatorem.
  
 
Cytat:
2010-07-26 17:40:42, Ikarus260 pisze:
Bezpiecznik dmuchawy 4 biegu w skrzynce za Akumulatorem.


  
 
Bogdan serio u mnie tak jest.
Nie działał mi tylko 4 bieg nadmuchu.
I dowiedziałem się, ze jest w tej skrzynce bezpiecznik. Wymieniłem i od tamtej pory go mam.
  
 
A to nie był bezpiecznik radia i zegara? Z tego co pamiętam to mi dmuchawa nie działała, jak strzelił owy bezpiecznik...
  
 
Nie wiem jak ale u mnie 4 jest podpięta za akumulatorem.
  
 
Cytat:
2010-07-26 17:40:42, Ikarus260 pisze:
Bezpiecznik dmuchawy 4 biegu w skrzynce za Akumulatorem.


wygląda na to , że masz rację ..chociaż żadna podstawowa literatura (typu Morawski czy instrukcja obsługi) tego nie potwierdza

Nie doświadczyłem w żadnym z posiadanych Esperaków tego typu trudności , stąd osobiste doświadczenia w tej materii zerowe ale po konsultacji z Adamem4302 , który pogrzebał w serwisówce /jedyne wiarygodne żródło z w/w ymienionych/ wygląda na to , że warto tam zajrzeć
  
 

Po co mam oszukiwać
Zawsze piszę prawdę.
Tego mnie nauczono
Jak to się mówi : Nie wiarygodne ale prawdziwe.
  
 
przyczyną był zawieszony silnik wszystko sprawdziłem i nic. Dałem prąd bezpośrednio do silniczka i cisza. Myślę silniczek do wymiany. Ale wpadłem na pomysł że może bieguny pomyliłem zmieniłem bieguny i zaczął chodzić. Chyba będzie niedługo do wymiany.
  
 
Cytat:
2010-07-27 23:59:15, bogdan1 pisze:
wygląda na to , że masz rację ..chociaż żadna podstawowa literatura (typu Morawski czy instrukcja obsługi) tego nie potwierdza Nie doświadczyłem w żadnym z posiadanych Esperaków tego typu trudności , stąd osobiste doświadczenia w tej materii zerowe ale po konsultacji z Adamem4302 , który pogrzebał w serwisówce /jedyne wiarygodne żródło z w/w ymienionych/ wygląda na to , że warto tam zajrzeć



Stety tak jest...

biegi 1-3 zabezpieczane są bezpiecznikiem w skrzynce bezp. znajdującej się w kabinie "przy kolanie" a bieg 4 sterowany jest z przekażnika i zabezpieczany bezpiecznikiem znajdującym się w komorze silnika "przy akumulatorze".

Miałem tak przez 1,5 roku od zakupu samochodu. Z poczatku myślałem , że 4-ty bieg nie działa z uwagi na zepsuty przełącznik ....a po czasie okazało się, że padnięty jest bezpiecznik przy akumulatorze.
Założyłem 20 A zamiast 10 A i od tego czasu jest spokój.