[MKVII] - pilnie potrzebny shemat klimatyzatora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Porzebuje schemat klimatyzacji do mk7 (nie wkił bo tam... nic nie ma). jest niezly galimatias juz na poziomie instrukcji obslugi (przekazniki, bezpieczniki) a wypadalo by usprawnic bo cieplo sie zrobilo.
jesli ktos posiada (a tak podejrzewam) to bedzie milo jak sie podzieli.
presostat ok, czynnik uzupelniony, zwieranie "lodow" nie pomaga wiec jesem w d...ie.
  
 
byl gdzies FAQ co prawda z MKVI ale roznice sa niewielkie z tego co wiem
  
 
lekarz Rocky proszony na salę...
  
 
heh. problem rozwiazany.
z pomoca jak zawsze przyszla niedoceniana zworka (podstawiana w miejsce przekaznika).
nie nalezy w ciemno wierzyc w to co pisza instrukcje i ksiazki.
  
 
Cytat:
2010-07-23 07:33:05, surec pisze:
lekarz Rocky proszony na salę...



Melduje się z małym spóźnieniem


Cytat:
2010-07-24 08:52:07, CKsrv pisze:
nie nalezy w ciemno wierzyc w to co pisza instrukcje i ksiazki.



Niestety masz rację. Naciąłem się już dwa razy na tym, że to co w książce WKŁ nie zawsze zgodne jest z prawdą. Jeden z kilku błędów jakie znalazłem:

WKŁ-u podaje błędne dane dotyczące klimy. Nie ma w niej mowy w ogóle o przekaźniku R12, który występuje na schemacie klimy do MK6. Wg książki przekaźnik R11 ma być brązowy a w rzeczywistości jest niebieski. Przez te "złote myśli WKŁ-u" straciłem dużo czasu na montaż elektryki klimy, pamiętam jak dziś
  
 
to jest horror
w polskiej instrukcji do mk7 rozpiska bezpiecznikow jest chyba z poloneza
obsadzone sa nawet wkladki, ktore nie maja gniazd.
kolejnosc zupelnie inna, (moze przypadkowa) to samo z przekaznikami.
moze jakis upgrade byl po 09/96
WKiŁ - mozna zapomniec bo tam nie ma na temat siodemni nic poza zdjeciem
najblizej prawdy jest instrukcja niemiecka. przekazniki raczej pasuja w 100% (o ile producent nie robi psikusow, wersje, podtypy i odmiany)
jesli chodzi o bezpieczniki... to jest ok jak uzyjemy lustra
w tabelce sie zgadza. rodzajow jest wiecej niz 2 w samym mk7.
skrzynka to temat jak skrzynka browara. mozna by pisaci pisac.
  
 
otóż to. chyba oznaczenia na klapce do bezpieczników są bliższe prawdy (w końcu zlokalizowałem właściwy, ale.... nie pamiętam, który to.
przekaźniki rozbebeszyłem chyba wszystkie wszystkie (czyszczenie styków, test przejścia). zacznij może od końca: + na elektromagnes sprężarki - jak spadną obroty to przynajmniej będziesz wiedział, że sprężarka działa i masz już za sobą kawał diagnostyki (tak z 5% )
  
 
klima działa - uzywam codziennie - w prawie czarnym samochodzie jest niezbedna bo robi sie sauna w tym cholernym upale.