Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
paq Accent Sportive Sosnowiec | 2003-09-18 00:17:58 Sruby antykradziezowe to chyba podstawa
Co do alufelg ja nadal obstaje za 15 i szerokimi profilami (195/50). Uwazam ze roznice w cenach miedzy 14 i 15 sa bardzo male. Wiec lepiej 15. Ladniej to wyglada. |
Richie HF MEMBER Hyundai Pony Katowice | 2003-09-18 10:47:48 Osobiscie tez polecam 15" i oponke 195/50 jest to "najtansze" i najbardziej efektowne rozwiazanie(opony o tym wymiarze sa naprawde tanie...wystarczy znalesc aluski 15" w dobrej cenie np. na allegro)
PS. bardzo wazna rzecz to dobranie odpowiedniego ET do twojego hultaja... mozna to sprawdzic u dobrego wulkanizatora(oni maja takie madre ksiazki gdzie do kazdego modelu samochodu i rozmiaru feli jest przypisane wlasciwe ET...a to po to zeby nic nie obcieralo, nie niszczylo lozysk itp.) Zmienianie srednicy kola zeby zwiekszyc przeswit nie ma sensu, poniewaz licznik bedzie pokazywal zla predkosc, zmieni sie przyspieszenie auta i predkosc max... i rzeczywiscie kola moga obcierac. Zaciski i bebny pomalowalem Hammerit`em.. trzyma sie juz dwa sezony i dalej calkiem dobrze wyglada -polecam.... mozna jeszcze sprobowac farby FoliaTec ale jest bardzo droga albo Motip-chyba tak to sie nazywalo. W lecie jezdze na 15" i 195/50 i w zimie na 13" 175/70 i nie robilem nic z geometria....po co to mam robic jak w zasadzie nic sie nie zmienia(srednica kola ta sama tylko szerokosc wieksza) pozdro |
pasja HF MEMBER POLSKA | 2003-09-18 11:03:24 Wielkie dzieki
paq i Pasztet za Wasze cenne informacje. Zostana wykorzystane. Pozdrawiam pasja |
Richie HF MEMBER Hyundai Pony Katowice | 2003-09-18 11:12:30 bicie na kierownicy to objaw nie wywazonego kola...wystarczy wywazyc i gra..chyba ze felga jest "wyprostowana" albo kapec mocno przytarty np. mocnym hamowaniem.
Raz udalo mi sie wyprostowac alusa, naprawa kosztowala 60zl radze uwazac jak sie ma niski profil oponki..omijac dziury i nie pakowac sie na duze krawezniki pozdr |