MotoNews.pl
2 Sruby pokrywy zaworów. (249801/72)
  

Sruby pokrywy zaworów.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak okres u kobiety, tak naturalnym do jakiegoś czasu w klusce jest fakt, że pokrywy zaworów ciekną. Setki jeśli nie tysiące postów na ten temat napisano i każdy ma jakąś swoją metodę sposób na ten feler. I mnie się udało - u Mariosa zrobili mi pokrywy na tip top i wszystko było przez pół roku ok. Ostatnio jednak znowu zaczęło mi ubywać oleju. Zacząłem szukać i zauważyłem wyraźne ślady oleju wokół gniazd śrub, którymi pokrywy są przykręcone. Nie chcę ich uszczelniać na nowo zrywając pokrywy, które na całym swoim obwodzie są szczelne. Kombinuje by uszczelnić je z góry jakąś podkładką, silikonem, czymkolwiek skutecznym. Czy ktoś z Was już z tym walczył?
Pozdro
  
 
Cytat:
2010-08-08 16:25:04, zupper pisze:
Zacząłem szukać i zauważyłem wyraźne ślady oleju wokół gniazd śrub, którymi pokrywy są przykręcone.



Ty się jeszcze nie ciesz, Ty jeszcze poszukaj.

Sprawdź fajki bo coś czuję, że odkryjesz, gdzie ten olej Ci się schował

  
 
Wcale się nie cieszę, cały rok przejeździłem z zalanymi fajkami. Nie mam już czasu na zabawy za kilka dni jadę do Danii znowu a do Mariosa już nie zdążę...
  
 
to polecam nic nie ruszać do powrotu, oczywiście po drodze do Danii nie korzystać za często z wysokich obrotów...
  
 
Czy wypięcie listwy cewki po to by stwierdzić stan korytka świecowego wymaga później kasowania błędów?
  
 
Cytat:
2010-08-08 17:36:08, zupper pisze:
Czy wypięcie listwy cewki po to by stwierdzić stan korytka świecowego wymaga później kasowania błędów?





ja mam x30xe
  
 
Cytat:
2010-08-08 17:36:08, zupper pisze:
Czy wypięcie listwy cewki po to by stwierdzić stan korytka świecowego wymaga później kasowania błędów?


Nie, jeśli nie będziesz włączał zapłonu/próbował odpalać.
  
 
Ok rzucę okiem na dniach i poinformuję. Powiedzcie mi jeszcze jak nazywa się klucz do tych śrub z głupawymi łebkami? Czy normalny nasadowy ich nie uszkodzi?
  
 
a jesli nawet wlaczysz zaplon i pojawi sie blad to po podlaczeniu poprostu bedzie przez jakis czas swiecil a pozniej zniknie
a klucz to normalna gwiazdka, a odkrecisz nawet oczkowym - chyba 8



torx




[ wiadomość edytowana przez: Brutal dnia 2010-08-08 21:27:09 ]
  
 
Jawohl!! Jutro podglądnę czy w kanale świec sucho.
  
 
tak z ciekawości, jak ten "kanał świec" wygląda w 3,2?

ma ktoś fotę? Gdzieś pewnie już była?
  
 
Cytat:
2010-08-08 21:57:55, 7gsi pisze:
tak z ciekawości, jak ten "kanał świec" wygląda w 3,2? ma ktoś fotę? Gdzieś pewnie już była?



z tego co pamietam to tak samo jak w 3,0, tylko pokrywy sie roznia bo sa dopasowane do cewek
  
 
zywotnosc pokryw przewidziana jest na 90tys a potem to albo rzezba lub wymiana
  
 
a moje pokrywki mają lat 12 i 222 kkm i mają się świetnie.
lat temu ponad 5 dostały jedynie nowe uszczelki i silikon.

bo uszczelniać to trza umić
  
 
Cytat:
2010-08-08 22:39:06, Brutal pisze:
z tego co pamietam to tak samo jak w 3,0, tylko pokrywy sie roznia bo sa dopasowane do cewek


czyli cewka jest na świecy - tak jak w beemkach?

muszę kiedyś oblukać nieco dokładniej siakieś 3,2 - do tej pory w zasięgu zainteresowań miałem tylko 3,0
  
 
Cytat:
muszę kiedyś oblukać nieco dokładniej siakieś 3,2 - do tej pory w zasięgu zainteresowań miałem tylko 3,0

3.2 w ogóle nie jest interesujące - za dużo katalizatorów i lambad, za mało linek gazu, no i chipsa z allegro nie założysz
 
 
Cytat:
2010-08-08 23:19:18, 7gsi pisze:
czyli cewka jest na świecy - tak jak w beemkach? muszę kiedyś oblukać nieco dokładniej siakieś 3,2 - do tej pory w zasięgu zainteresowań miałem tylko 3,0



tak samo, tylko ze w omedze sa 2 cewki

[ wiadomość edytowana przez: serek_elite dnia 2010-08-09 10:35:47 ]
  
 
Cytat:
2010-08-09 09:12:14, Immo pisze:
3.2 w ogóle nie jest interesujące - za dużo katalizatorów i lambad, za mało linek gazu, no i chipsa z allegro nie założysz



no wkoncu o srodowisko trzeba dbac a brak linek - wkoncu masa zabija
  
 
Cytat:
2010-08-08 20:49:44, zupper pisze:
Ok rzucę okiem na dniach i poinformuję. Powiedzcie mi jeszcze jak nazywa się klucz do tych śrub z głupawymi łebkami? Czy normalny nasadowy ich nie uszkodzi?



mozesz urzyc nasadki 8mm , tylko trzeba pamietac zeby dociskac sroby na 8nm

do tego jeszcze dokladnie wyczysc odme wlacznie z tym plastikiem
na gorze kolektora dlolotowego.

  
 
mojej żonki 2.5 v6 ma 256 tyś i sucho , nawet jak u borówki rozrząd zmieniali to wiedzieli że nie maja prawa dotykać dekli . ja nigdy ich nieuszczelniałem , a w 3.0 juz 2 gi komplet idzie . opel poprostu