Wypadanie zapłonów a wskazania obrotomierza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sytuacja wyglada tak, fiacior jedzdzi normalnie w dolnym i wysokim zakresie obrotow, natomiast w srednim gdyby chciec utrzymywac stała predkosc, wypada mnostwo zapłonów i rownoczesnie z tym wskazówka obrotomierza dostaje fiksacji(skacze na wyzsze wartosci spada i tak w kołko), co fachmany moga mi podpowiedziec?
  
 
miałem podobny problem - przyczyną było przebicie na kabelku który szedł do cewki (masował się z obudową aparatu) - czy temu wszystkiemu nie towarzyszy jakieś dziwne rzężenie w okolicach aparatu???
  
 
nie ma szans zeby uslyszec przeskakujaca iskre, z duzo mi rzeczy halasuje
  
 
Podobne zjawisko występuje jak źle podepniesz obrotek - mialem tak kiedys w malcu ze w zle miejsce wpinalem obrotek i jak przylozylem przewód to silnik gasl byc moze u ciebie jest podobnie z tym ze cos sie gdzies zwiera a nie jest spiete na stale?? nie wiem bo kalbe to slaba strona moja
  
 
Masz Lumela czy coś innego? Podłączone jesteś do niskiego czy wysokiego napięcia?
  
 
Cytat:
2010-09-09 21:48:40, dommel pisze:
Masz Lumela czy coś innego? Podłączone jesteś do niskiego czy wysokiego napięcia?



obrotomierz w kancie zawsze łączony jest do uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej
  
 
Ja miałem podobny objaw gdy podlaczylem do malucha laptimer z obrotomeirzem ktory mialem zamontowany w gokarcie (wygnal brany z przewodu wysokiego napiecia), natomiast przy zwyklym lumelu nie zauwazam skoków obrotów.
  
 
obrotek podpiety poprawnie, samochod 2 miesiace temu jezdził normalnie, w miedzyczasie zepsuł swiece przebiciem przez częstą prace silnika na postoju( zarzuciło je sadzą), nie wiem czy jest to mozliwe by przebicie na swiecy było powodem wariacji obrotka i to jeszcze tak smiesznie w srodkowym zakresie obrotów, bo jak turbulencje mijają tj około 2800 obr to wskazowka sie stabilizuje i wedruje jak bog przykazał do gory
a i jeszcze na pytanie domela: obrotomierz jakis z forda oldskulowy troche ale zwyczajny elektronik


[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2010-09-09 22:38:35 ]
  
 
Mialem tak ostatnio w Ladzie. Pomogla wymiana aparatu zaplonowego. Nie chcialo mi sie dociekac co bylo przyczyna w starym

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
masz przebicie przebicie, posprawdzaj, a jeśli masz możliwość powymieniaj wszystko odpowiedzialne za wysokie napiecie, aparat, kable niekoniecznie na nowe, ale kazdy z nas ma w garazu w częściach jeszcze z przynajmniej 1 autko, zatem nie będziesz mial chyba z tym problemu