Ciekawa modyfikacja komory spalania w klasyku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cos takiego znalazlem


link: link

druga kwestia jest to co wyczytalem w ksiazce "usprawnianie silnikow spalinowych" o zagłębieniu swiecy w komorze spalania - ogólnie jak wystaje bardziej jest lepiej. W kazdym razie sprobuje czy cos to da. trzeba zdjac te podkladki na gwincie swiecy... swieca wchodzi wtedy 1-1,5 mm glebiej...
  
 
To przeczytaj jeszcze książkę "Poprawa dynamiki i ekonomicznosci" i znajdziesz tą modyfikację co dałeś na foto. Albo na chłopski tzw rozum włóż zawór i zobacz co to daje.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Tu sie z kolega nie zgodze
Oczywiscie ze mam a nawet czytalem ta ksiazke, ale tam jest propozycja frezowania, ze tak powiem z boku (na zdjeciu z lewej strony), a tu jest od gory.
  
 
Mozesz sie nie zgadzać. Zresztą zauwazylem, ze masz wiecej dziwnych problemów
W w/w książce jest głowica od malucha a tu jest od łady. Nie postawiłem ich nigdy obok siebie, ale twierdzę, że pewnie sie troche różnią. Więc i konkretne miejsce obróbki może być inne.
Zresztą ta głowica na zdjeciu jest średnio zrobiona, ja miałem lepiej

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.