INWAZJA W MOC SILNIKA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym zapytać szanownych klubowiczów czy

1 Ktoś wywalił katalizator i wstawiłl strumiennicę i końcowy profesjonalny wydech ile dało mu to dodatkowo mocy (pomiary?)

2 Czy ktoś wstawił sobie sportowy filtr powietrza oczywiście z dolotową rurą zimnego powietrza ile dało mu to dodatkowo mocy (pomiary?)

3 Czy ktoś zamontował dynamic fuel Maksora ile koników przybyło podobno to niezła sprawa

4 Czy ktoś robił u grabowskiego soft turbo z tego co wiem to trwa 2 tygodnie dla corolli 1,6 kosztuje 8900 i daje ponad 160 KM

5 czy ktoś modyfikował czipy w corollach?
  
 
1. Strumienice nie sprawdzaja sie w tak wysoko kreconych silnikach jakie maja japonce.
3. Magnetyzer daje nawiekszy przyrost mocy razem z naklejka na szybie i plyta CD na lusterk Wiem bo mialem, sam magnetyzer oczywiscie dlatego nie mialem przyrostu mocy No fakt to byla honda, moze w toyocie jest lepiej
4. Na temat tego pana to lepiej sie nie wypowiadac

Oczywiscie to jest tylko moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzac.
  
 
Cytat:
1. Strumienice nie sprawdzaja sie w tak wysoko kreconych silnikach jakie maja japonce.
4. Na temat tego pana to lepiej sie nie wypowiadac


ad1. Z mojego doswiadczenia - łuskowe owszem, nie nadaja sie. Ale inna sprawa naddzwiekowe, te jak najbardziej. Sa ciut drozsze, ale duzo wydajniejsze i nie ma niebezpieczenstwa cofania sie spalin tak jak w niewlasciwie zamontowanej strumiennicy luskowej.
ad2. Tu sie zgadzam akurat
  
 
Cytat:
2003-09-11 21:16:28, MisiekTS pisze:
1. Strumienice nie sprawdzaja sie w tak wysoko kreconych silnikach jakie maja japonce.
3. Magnetyzer daje nawiekszy przyrost mocy razem z naklejka na szybie i plyta CD na lusterk Wiem bo mialem, sam magnetyzer oczywiscie dlatego nie mialem przyrostu mocy No fakt to byla honda, moze w toyocie jest lepiej
4. Na temat tego pana to lepiej sie nie wypowiadac

Oczywiscie to jest tylko moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzac.


podpisuje sie obiema raczkami

ad 2 (chyba) dobrze wykonany dolot powitetrza w zaleznosci od auta da od 4 do 8 KM
  
 
Cytat:
2003-09-11 22:43:43, zyzy pisze:
ad 2 (chyba) dobrze wykonany dolot powitetrza w zaleznosci od auta da od 4 do 8 KM



Eeee taki przyrost to ja osiągam jak wyłączę klimę

Trzeba sobie policzyć czy warto ładować kasę w wynalazki (np. turbo), czy od razu kupić inne autko.
  
 
Cytat:
2003-09-11 21:16:28, MisiekTS pisze:
1. Strumienice nie sprawdzaja sie w tak wysoko kreconych silnikach jakie maja japonce.


Nie zależnie od ich konstrukcji, poszukaj na forum tuning.pl
Cytat:
3. Magnetyzer daje nawiekszy przyrost mocy razem z naklejka na szybie i plyta CD na lusterk Wiem bo mialem, sam magnetyzer oczywiscie dlatego nie mialem przyrostu mocy No fakt to byla honda, moze w toyocie jest lepiej


Zgadza sie
Cytat:
4. Na temat tego pana to lepiej sie nie wypowiadac
[quote]
Odsyłam również na to forum, jest tam, cały watek na ten temat.



Oczywiscie to jest tylko moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzac.
[/quote]

ad2. Mam zamontowany wkład spotrowy + nadmuch zinego powietrza i odpręzony układ wydechowy - lepsza dynamika silnika silnika mniejsze spalanie i fajny dzwiek.
Wykresy z chamowni po ukończeniu wszystkich zmian.
  
 
odpowiem na temat strumiennicy ze wywalilem katalizator i wsadzilem strumiennice super sprinta koszt okolo 500zl, mam toyotke carinke gti 158KM na serii teraz mam okolo 172KM sprawdzane na hamowni wiec wiem!! co do magnetyzer to zalezy od autka- wiem ze filtr sportowy w w/w moim autku sprawdzil sie i dziala zadowalajaco-czyli polecam zwlaszcza czuc ze dziakll po przekroczeniu 4000obr/min co do magntyzera daje troche ale mniej niz filterek ale przynajmniej oczyszcza nasze kofffabne polskie paliwko z syfow!!!! pozdrawiam P.S. zdanie na podstawie moich wlasnych doswiadczen i nie tylko
  
 
odnośnie magnetyzera to mogę powiedzieć, iż dawał on, mi przynajmniej, pewne (niezaduże 0,5-1.0 l w trasie) oszczędności paliwa w poprzedniej starlecie, o mocy nie wspominam, bo wszelkie zmiany były nieodczuwalne (tzn. czas dostosowania się silnika do tego wynalazku wynosi 1000 km, a w tym okresie stopniowy przyrost mocy o np. 2-3 km jest odczuwalny, ale tylko psychologicznie )
Natomiast w moim obecnym aucie chcę go sobie zainstalować głównie ze względu na moją troskę o ekologię po moim, eufemistycznie to okreslając, odprężeniu układu wydechowego (czyt. wycięciu pewnych szczegółów). Powiedzmy, że trochę jednak tą benzynkę oczyści i mniej smrodu do atmosfery puszczę.

Znajomy magik zajmujący się wydechami, policzył i skonstruował mi kompletnie nowy układ od kolektora począwszy, składający się z komory rozprężnej jako przelotowego tłumika środkowego oraz tłumika końcowego z najmniejszym hałasem jaki dało się zrobić, jest to całkiem znośne, a i szyby nie drżą w oknach sąsiadom buczy głównie na wysokich obrotach, na niskich i wolnych jest zupełnie normalnie, czyli cicho.

Jeśli chodzi o układ dolotowy to mam w miejsce fabrycznego wstawiony stożek wraz ze strumienicą dolotu, wszystko odizolowane termicznie w puszce, z doprowadzonym nawiewem powietrza spod zderzaka. Tak to mniej więcej wygląda
link 1

Co do osiągów to się nie wypowiadam dopóki nie pojadę na hamownię, chociaż mogę powiedzieć, że auto sie lepiej zbiera na wyższych obrotach (przeszkadza mi jeszcze nienajlepsze juz sprzęgiełko), ale pożyjemy zobaczymy, może w tym miesiącu zafunduję sobie hamowanko jak odżałuję 100 pln to się pokombinuje z różnymi opcjami dolotu (fabryczny, obecny,brak itp)

sorry za tak monstrualny post
  
 
Cytat:
2003-09-12 21:53:18, CarinaGTI pisze:
odpowiem na temat strumiennicy ze wywalilem katalizator i wsadzilem strumiennice super sprinta koszt okolo 500zl, mam toyotke carinke gti 158KM na serii teraz mam okolo 172KM sprawdzane na hamowni wiec wiem!! co do magnetyzer to zalezy od autka- wiem ze filtr sportowy w w/w moim autku sprawdzil sie i dziala zadowalajaco-czyli polecam zwlaszcza czuc ze dziakll po przekroczeniu 4000obr/min co do magntyzera daje troche ale mniej niz filterek ale przynajmniej oczyszcza nasze kofffabne polskie paliwko z syfow!!!! pozdrawiam P.S. zdanie na podstawie moich wlasnych doswiadczen i nie tylko


a czy masz pomiar z tej samej hamowni przed struminica?????
  
 
Cytat:
2003-09-12 14:46:27, jackal pisze:
Cytat:
2003-09-11 22:43:43, zyzy pisze:
ad 2 (chyba) dobrze wykonany dolot powitetrza w zaleznosci od auta da od 4 do 8 KM



Eeee taki przyrost to ja osiągam jak wyłączę klimę

Trzeba sobie policzyć czy warto ładować kasę w wynalazki (np. turbo), czy od razu kupić inne autko.


poco liczyc te wynalzki to choroba kupisz mocnijsze auto i zawsze bedzie mało
  
 
Magnetyzery mam juz od 5 lat i raczej poprawiaja kulture pracy niz daja przyrosty mocy no i spaliny sa mniej trujace.Dodatkowo zauwazylem ze zuzycie paliwa tes spada.
Filterk sportowy(w moim przypadku wkladka)dal zwiekszenie elastycznosci na niskich obrotach,na wysokich nie wiem bo nie uzywam.
Brak katalizatora to dodatkowe pare koni i lepsza praca silnika na wyzszych obrotach.
Grabowskiego wszyscy radza omijac wiec i ja omijam jak moge.
Takie sa moje wlasne spostrzezenia.