Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
snakeu FSO Polonez Caro Skierniewice | 2010-10-06 22:26:29 Witam,
Przerabiam ogrzewanie w Caro 92. Przeróbka polega na przeniesieniu zaworu do komory silnika. Nagrzewnica została starego typu, stary zawór przy nagrzewnicy pełni rolę pustego w środku kolanka (odpowiednio uszczelnione). Pod maską będzie zawór od lublina. Sterowanie (suwaki ciepłego i zimnego powietrza) założyłem od Caro MR 93 ponieważ jest tam miejsce na trzecią linkę. Okazuje się, że to sterowanie (suwaki) różnią się delikatnie konstrukcją. W efekcie linka sterująca klapkami ciepłego powietrza jest za krótka. Caro 92 a Caro 93 1. Czy w Caro 93 była inna długość linki sterującej klapkami od ciepłego powietrza ? 2. Czy może różni się cały mechanizm sterowania klapkami ciepłego powietrza w caro 93 ? Mechanizm w obudowie nagrzewnicy Caro 92 wygląda tak mechanizm klapek Pozdr. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-10-08 21:54:46 Linka jest za krótka, bo jeśli dobrze pamiętam (nie mam tego aktualnie pod ręką) koniec jej założony jest na oś jednej z klapek tam gdzie w starym rozwiązaniu znajduje się ten drut przykręcany do zaworka. |
snakeu FSO Polonez Caro Skierniewice | 2010-10-15 10:43:40 Dzieki Grzech.
Dokładnie tak jest jak opisałeś. W końcu na szrocie kupiłem całą nagrzewnice nowego typu (stan z zewnątrz grzejnika praktycznie jak nowy) w całej obudowie + linki za 30 zł. Nagrzewnice przed założeniem przepłukałem, Przełożyłem dół obudowy od siebie (4 wyjścia na weże,stara deska). Wszystkie klapki zostały wyregulowane, całość jest już zamontowana, grzeje o niebo lepiej. Zrobiłęm tez małą przeróbkę mocowania linki w zaworze od lublina - cel: konieczność skrócenia ramienia żeby skok zaworu zrównać ze skokiem linki. W wolnej chwili dorzuce fotke. pozdr. |