Ogrzewanie caro 92 - przeróbka zawór w komorze silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Przerabiam ogrzewanie w Caro 92. Przeróbka polega na przeniesieniu zaworu do komory silnika. Nagrzewnica została starego typu, stary zawór przy nagrzewnicy pełni rolę pustego w środku kolanka (odpowiednio uszczelnione). Pod maską będzie zawór od lublina.
Sterowanie (suwaki ciepłego i zimnego powietrza) założyłem od Caro MR 93 ponieważ jest tam miejsce na trzecią linkę.
Okazuje się, że to sterowanie (suwaki) różnią się delikatnie konstrukcją. W efekcie linka sterująca klapkami ciepłego powietrza jest za krótka.

Caro 92 a Caro 93
1. Czy w Caro 93 była inna długość linki sterującej klapkami od ciepłego powietrza ?
2. Czy może różni się cały mechanizm sterowania klapkami ciepłego powietrza w caro 93 ?

Mechanizm w obudowie nagrzewnicy Caro 92 wygląda tak
mechanizm klapek

Pozdr.
  
 
Linka jest za krótka, bo jeśli dobrze pamiętam (nie mam tego aktualnie pod ręką) koniec jej założony jest na oś jednej z klapek tam gdzie w starym rozwiązaniu znajduje się ten drut przykręcany do zaworka.
  
 
Dzieki Grzech.
Dokładnie tak jest jak opisałeś.
W końcu na szrocie kupiłem całą nagrzewnice nowego typu (stan z zewnątrz grzejnika praktycznie jak nowy) w całej obudowie + linki za 30 zł.
Nagrzewnice przed założeniem przepłukałem, Przełożyłem dół obudowy od siebie (4 wyjścia na weże,stara deska).
Wszystkie klapki zostały wyregulowane, całość jest już zamontowana, grzeje o niebo lepiej.
Zrobiłęm tez małą przeróbkę mocowania linki w zaworze od lublina - cel: konieczność skrócenia ramienia żeby skok zaworu zrównać ze skokiem linki. W wolnej chwili dorzuce fotke.

pozdr.