MotoNews.pl
  

[126p] czerwona rajdówka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem w końcu pokazać światu moją czerwoną rajdówkę, która z założenia miała być ładnym FL’em …
Rocznik 1988 kolor jak widać czerwony 
Zaczęło się tak:




Teraz jest tak:




Kupiony 6 grudnia 2009 po prawie roku trochę się zmieniło zaliczyłem 5 startów 4 ukończone 2 puchary 1 dach 2 dzwony przodem i wiele innych 
Silnik:
Nowe tłoki cylindry korby sworznie pierścienie polerowane i odchudzony korby tłoki z wcięciami na zawory
Zamach 4kg
Gaźnik dłubana seria
Dolot rozwiert plus strumienica
Wydech In Progress
Wałek 555 oryginał
Głowica wypolerowane i powiększone kanały wydechowe plan -5mm
Nanoplex z modułem APE
Wał bis
Nowe sprzegło – docisk 126p tarcza cc700
Skrzynia seria
Zawias z przodu bilstein i resor klepnięty na 11cm z tyłu spiringi były 17cm teraz 19+ i amory Delphi :/
Środek wypruty pomalowany na czerwono kubły szelki kiera MC i klasyczna gałka z zatopionym starym wozem  oraz mega fajny gadżet korek na szyfr
Najświeższe foty z akcji 








Mam nadzieję że was nie zanudziłem tym i tak wszystko jest w mega skrócie z czasem uzupełnie jakies foty z imprez bo to tylko garstka


  
 
A pierwsze plany zakładały , że pozostanie klasykiem
  
 
Tak bywa... gdy już się raz się wejdzie w rajdy to zostaje to w krwi
  
 
Zdjęcie z serii sobotnie druciarstwo na pare dni przed rajdem wysrały się obie szpilki kolanka ...

Nie róbcie tego w domu
  
 
Moja robota

Da radę
Jedno podobnie zdrutowane na szybko kolanko ale tylko z dolną szpilką wyrwaną i zrobionym mocowaniem do gwizdka przejeździło wszak spory kawał czasu.
A to ma aż 3 uchwyty, do gwizdka, do szpilki obudowy wiatraka i do szpilki obudowy termostatu
  
 
Cytat:
2010-11-06 16:53:33, 34 pisze:
Moja robota Da radę



Ja bym sie nawet nie przyznawal
  
 
Fajne bobo Tylne amory jakieś twardsze zmontuj bo patrząc na zdjęcia to coś go mocno giba na boki i to już na szutrach.
  
 
Cytat:
2010-11-06 16:53:33, 34 pisze:
Moja robota



To powinno byc nazwane "Drut 2010"
  
 
A może "Innowacja 2010" na serio dobrze wiedzieć, że takie rozwiązanie działa. Nie zawsze jest czas na profi naprawę.
  
 
Jakaś taka rzeźba pospawana dla MichuOp, zobaczymy jakie będą efekty:
stary wybebeszony

rurki z drugiego spasowane (w miarę)

powiercone i wspawane

przegroda

zamykanie

gotowy i końcówka z nierdzewki dla lansu

  
 
Powiercone i posmarkane
  
 
No tak, mogłem jeszcze oszlifować spawy , poszpachlować i pomalować co by ładnie się w tłumiku prezentowały
  
 
Cytat:
2010-11-13 20:21:46, 34 pisze:
No tak, mogłem jeszcze oszlifować spawy ,



Nie spawy tylko smarki