Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Piotrek666 Częstochowa | 2010-12-10 10:36:47 Witam wszystkich Właścicieli fiata i forumowiczów ![]() Stało się Od paru dni jestem właścicielem fiata 128 3p. Samochód udało mi się wydębić od kuzyna za symboliczną flaszkę. W wakacje zauważyłem go i praktycznie cały ten czas zmiękczałem kuzyna żeby go odstąpił. Niestety cały ten czas auto stało na powietrzu i zdążyło się mocno "posunąć" w swoim stanie kondycyjnym ![]() Aż żal serce ściska bo ma on jeszcze spider`a i z nim dzieje się dokładnie to samo :/ A teraz do rzeczy Mam plan żeby autem się zająć i odpicować go na Zabytek(żółte tablice?) najbliższy orginałowi, lub ewentualnie przerobić go na driftowóz. Niestety moje pojęcie z zakresu tego modelu jest równe zeru. Wcześniej miałem dużego fiata ( pewno z tąd ten sentyment i chemia pomiedzy mną a tą marką ) ale to nie to samo. Zdjęcia wszystkie które porobiłem, znajdują się pod linkiem Galeria Zachęcam do obejrzenia, przedstawienie opinii i porady na co zwrócić uwagę w tym modelu. Czy w ogule jest sens pakować się w to auto itp. Pozdro |
![]() OLO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2010-12-10 14:44:07 Dam 3 flaszki odstępnego ![]() Żadnych przeróbek na driftowóz. Do tego lepiej mieć tylnonapędówke i min 100KM pod maską. Fun gwarantowany. Jeździ toto? W sumei szpachlowóz, ale kupy się trzyma. Wiesz - pełna restauracja to spory koszt. Zawsze możesz wybrać plan minimum i zakonserwować go aby nie niszczał bardziej i utrzymywać na chodzie. Wstawienie w krzaki w 2 lata wykońćzy go totalnie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2010-12-10 18:04:18 Kupa.. roboty. Zdobycie elementów blacharskich do tego modelu graniczy z cudem. Progi mozna dorobić samemu (ale chyba sa teraz do kupienia na allegro). Pas przedni i belka wyglada strasznie a tam są istotne mocowania. Jak mocowanie amorów w bagażniku i podłużnice?
Facet jaki driftowóz?? Przecież to przednionapędówka ![]() ![]() Na razie dla sportu to wymontuj całe wnętrze i bagażnik i dalej diagnozuj jak bardzo korozja się rozwinęła. To nic nie kosztuje, a okazać sie może ze auto jest nie do odratowania. Pozdrawiam. |
![]() Piotrek666 Częstochowa | 2010-12-11 11:21:09 nie takie numery się robiło
upakowanie 5.7 v8 do volvo 240 to był problem :/ ale za to unoszące się przednie koło na starcie dawało frajde. powiem tak klatka do środka integralna z zawieszeniem i blachą, do tego zawieszenie od evo(choć ta szerokość) albo coś w ten deseń i jest demon.Tylko czas problemem. Jednakże odciążony przód i dociążony tył hm... niby podsterowny by był ale jak już zerwie przyczepność to drzewo. są tacy co pakują 150koni do maluchów więc raczej mnie nic nie zdziwi jednakże szkoda tego auta na taką ostrą modyfikacje postaram się jak najbardziej przywrócić samochód do orginału choć nie będzie to tanie i nawet się zastanawiałem nad kupnem piaskarki z kompresorem i zajęciem się tym własnoręcznie, tylko jest jeden problem blacharz ze mnie taki jak i astronauta ;/ z resztą z dużą większością blacharzy jest podobnie "panie nowe - starego się nie robi" a pomyśleć ojciec za młodu, sam dorabiał nadkola do garbusa bo gotowców nie było. |
el_comendanto (M) ![]() トヨタカムリ | 2010-12-11 18:56:41 Padaka. Za te pieniądze, które musisz władować kupisz dobrego Paska w tedeju. |
rosck Z Poznań | 2010-12-12 18:15:45
po co dyfer... silnik z przednionapędówki i napęd bezpośrednio z półosiek na koła. Po co pakować kolca 3.0. Wystarczy 2.0T od Fiata Lanci. Dodam, że przednie sanki/trawers od uno 1.4/1.5 kompletny z wahaczami mc personami idealnie pasuje na tył miedzy podłużnice.... jedynie rozstaw kół robi się większy o 3,5cm na stronę. Zresztą poczytaj sobie jak robią 126p w centralu. |
![]() Piotrek666 Częstochowa | 2010-12-12 22:55:34 |