MotoNews.pl
  

Wymiary silników

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć,

mam pytanie, czy ktoś z was ma wymiary silników (chociaż przybliżone)
- AR bokser 1.4/1.6
- garbus 1.2/1.6

i czy wie jak to się mieści (nie mieści) w komorze silnika 126p?

PS. Nie chce słuchać, że się nie da swapować, że bez sensu, że po piz...e i że lepiej 1.1 z scs

z góry dziękuje.
P.
  
 
Ty się lepiej nie zajmuj się pierdołami tylko rdzę na złombola szykuj a nie jakieś swapy na boxerach będziesz tu planował
  
 
Dokladnie jak wyzej

A co do pytania to nie mam pojecia, ale zycze powodzenia ze swapami !!

126p bokser - juz blizej do porsche chyba byc nie moze
  
 
Cytat:
AR bokser 1.4/1.6



Raczej 1.3, nie było 1.4
  
 
A może takie coś- allegro.pl/silnik-bmw-r80-gs-idealny-do-dniepr-ural-k750-m72-i1402846985.html
  
 
z wami to jak zawsze...
rdza na złombol będzie szykowana na bank i to w R2, a projekt ze swapem to raczej długotemrinowa sprawa, zupełnie nie zależna.

To co ? Ma ktoś te wymiary ? a jeszcze jakbym usłyszał coś o skrzyni z garba w malcu...
  
 
Da się i jest dużo fotek w necie takiego malucha





[ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2011-01-19 19:06:54 ]
  
 
możesz podrzucić ? bo jakoś nie mogę znaleźć.
ktoś was z wie na jakiej skrzyni to lepiej złożyć ?
  
 
JA
oryginalna od tego silnika, odwrócona o 180 stopni
  
 
to jakby można było to poproszę dużo info i fotek
wiem wiem, pewnie taniej i szybciej fire by było, ale nie do końca o to chodzi

a garb ? da się to złożyć na skrzyni z malucha ? (auto raczej nie będzie używane w "sporcie")
  
 
Cytat:
2011-01-19 16:36:34, Nowy666 pisze:
Raczej 1.3, nie było 1.4


nie było a to bardzo ciekawe rzeczy powiadasz...
może się dokształcisz...
pierwszy przykład AR 145 przed twinsmarkami....
  
 
Może lepiej coś z subaru, jakieś 1,6 albo 2,0 Biturbo
  
 
Cytat:
2011-01-19 20:19:07, max_xa5 pisze:
Może lepiej coś z subaru, jakieś 1,6 albo 2,0 Biturbo



a lepiej to STI kupić

silniki z alfy - to właśnie na AR145 patrzyłem z tym 1.4

szukam najtańszej opcji wsadzenia boxera, właśnie ze względu na dźwięk i to że ładnie siądzie do komory malucha. Z tego względu garb byłby ok - chłodzony powietrzem, dobrze wyglądający.

Problem na jakiej skrzyni to posadzić ?

Ma on raczej wyglądać niż być mega-rzeźniko-wypierdalaczo-hardkorowym-koksem.
  
 
Z pomysłów bardziej "egzotycznych" jeszcze mi boxer Citroena 2CV, Visa do głowy przychodzi.

http://allegro.pl/citroen-2cv-silnik-silniki-2szt-i1418552757.html
  
 
Cytat:
2011-01-19 19:31:31, tabi666 pisze:
to jakby można było to poproszę dużo info i fotek


Szukajcie a znajdziecie
  
 
Garbusowy silnik miesci sie pieknie, skrzynia tez sie zmiesci ale ciasno, tylko "sucha" i trzeba pociac, powyginac, powalic mlotkiem w budę.
Seryjny nie ma sensu, ale moce drogowych silnikow bez turbo to:
- ~ 120+koni z 1914ccm (i to najlepsza pojemnosc jesli chodzi koszty/konie)
- bez wiekszej tragedii (za to z wieksza iloscia kasy) mozna zrobic na ~200 koni. Mozna i duzo wiecej ale to juz duuuuza kasa (pojemnosci rzędu 3 litrow etc)
Tu masz 2332ccm, jak sie dotrze to bedziemy go dostrajac i powinno sie dac z niego wyciagnac kolo 230+ koni, na razie jest poskladany z serynych czesci wiec jakies 180-200 powinien miec




[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-20 00:40:06 ]
  
 
o i są już konkrety !
seryjny nie ma sensu - jasne, ale od czegoś trzeba zacząć, a znajomy ma w kontenerze seryjne 1300...

Czyli co jeśli garb to:
- sucha skrzynia z garba
- półosie - jakaś hybryda

a da się to złożyć na skrzyni malucha ? Możesz pokazać więcej fot tego auta - szczególnie mocowania skrzyni do budy ?
  
 
nie mam fot mocowan bo jeszcze nie wiem czy sie sprawdza O skrzyni maluchowej zapomnij, zmielisz ja momentem z seryjnego 1.6, jak zobaczysz jak solidna jest garbowa skrzynia a jak maluchowa to sie skapujesz, nie wsadzisz tego w dzwon i w ogole peknie obudowa
Półosie - ja robie na razie hybryde - przy wahaczach tripody z polosie.pl, przy skrzyni przeguby garbowe, zobaczymy czy wytrzyma, sie ukreci to wstawie piasty etc z garba w wahacze z kaszla.

Jak by bylo potrzeba czesci do rasowania garba (silnikowe, dyfry, mocowania, poliuretanowe poduszki itp) to zapraszam. Z checia zloze tez kompletny silnik

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-20 00:54:48 ]
  
 
zastanawiajace jest przy skrzyni z alfy odwroconej zagadnienie odpowietrzenia, wlewu i spustu i poziomu oleju, nie moge tego na fotkach sie doszukac
  
 
Cytat:
2011-01-20 00:35:22, jaqo pisze:
1914ccm


Jaki kod ma ten silnik?