[DobekBdg] D16z6 Turbo :))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Autko BYLO zakupione 0.5 roku temu jako totalna zwykla seria 1.5 90km

(jako ze nie wszyscy wiedza wtedy rozbilem czerwona hanke w ktora chcialem pakowac kompresor)

na ta chwile:

MODEL:Honda Civic 93, Hatchback

SILNIK:

(auto podczas zakuwania silnika i skladania) po dotarciu wrzuce filmiki jak sie odpycha okolo miesiaca

d15b2 przeswapowany na D16Z6 T+

- korby eagle
- tloki vivaro
- panewki acl race
- pierscienie npr
- przefrezowane gniazda zawore
- upg cometic
- tytanowe sprezynki zaworow + podstawki


UKLAD DOLOTOWY:

- ssacy d16Y8
- rury kwasiaki
- IC
- blow off

UKLAD WYDECHOWY:

- baran,
- strumiennica,
- przelot 2.5",
- mugen koncowy
- turbina garett
- zewnetrzny westgate

ELEKTRONIKA:

- el.szyb
- lusterka
- szyberdach
- ECU P28

UKLAD NAPĘDOWY:

- lekkie kolo zamachowe Fidanza 3.1kg
- sprzeglo Exedy
- short shifter

ZAWIESZENIE:

- zobaczymy bo skonczeniu silnika ale raczej zawita -60 moze gwint
- 16" borbet 195/45/16 i na zime zlote OZ 185/55/15

UKLAD HAMULCOWY:

- ??? bedzie z VTI przod 280 tyl 260 tarcze

BODY-KIT:

- black clear + amber
- sprysk lamp
- ciemne lampki tyl
- lotka spoon
- macha, klapa => ciarna
- dokladka mugen
- lusterka spoon
- halogeny
- emblematy type'r
- stickery

ŚRODEK:

- seria
- galka type'r
- jakies tam zegarki

CAR-AUDIO:
- LG LAC-M1600R
- Hertz DSK165 front
- boshman 165 rear


z zewnatrz wyglada tak:




DO srody bylo jeszcze tak zdjecia z przekladki jeszcze z angelami i xenonem



a od srody prace wygladaja tak:











Szacowany przyrost mocy 250 ~ 280(km)


[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-01-22 17:01:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-01-22 17:23:27 ]
  
 
Ma sie rozumiec ,ze to :
- korby eagle
- tloki vivaro
- panewki acl race
- pierscienie npr
- przefrezowane gniazda zawore
- upg cometic
- tytanowe zawory + podstawki
to nowe czesci???
  
 
glupie pytanie wiadomo ze tak i tam zamiast zaworow to sprezynki zaworow ile wydalem lepiej nie pytaj ...

a raczej takich rzeczy ze wal oddalem do dzis do szlifu i blok do honowania to raczej pisac nie musze

z poczatku chcialem namieszac jeszcze ze skrzynia ( przelozenia z CRX 3,4) ale szybko to mi odradzili bo na kazdym biegu oprocz 5 bym przyjmowal papcie :/


[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-01-22 17:24:31 ]
  
 
Wow Zacne auto, powodzenia w dalszej pracy Ciekaw jestem finału
  
 
No to git
  
 
Dzieki dzieki co sobote bede zdawal relacje jak stoja prace bo niestety w tyg. uczelnia :/ na ta chwile obecnie wszystko w czesciach

w tyg mam zamiar wyczyscic odmalowac lapy
pokrywe zaworow pomalowac w czerwien VHT
w weekend kolejny zlozyc blok do kupy i wrzucic na auto

na kolejny weekend zalozenie osprzetu zrobienie zawiasu i docieranie

po dotarciu wyspawanie barana, wydechu i zmontowanie calego turbo

wiec tak okolo miesiac max 1.5 mysle ze sie uwine

choc sesja mi sie wlasnie zaczela :/
  
 
Aż głupio pisać, bo to nie Escort, ale ładne auto i zacne plany Życzę powodzenie w szybkim i bezproblemowym sfinalizowaniu projektu.
  
 
no idziesz ostro Dobek,ale życzę ci byś go szybko nie zajeżdził, wiesz młody jesteś to noga ciężka(bez obrazy oczywiście) ale jak skończysz to chętnie oblukam to cudo
  
 
Marusz co jak co ale nie silnik hondy, silnik i skrzynia sa buto, odporne a szczegolnie seria vtec spokojnie znosi 8000rpm obecnie odciecie mam na 8600 chyba ze przesadze z doladowaniem i go rozerwie, te silniki sa stworzone do palowania i taki byl zamiar

kolejny weekend prac zakonczony

tak wyglada na ta chwile



listwa paliwowa



pokrywa





ssacy w polowie czyszczenia



i glowica do robienia jak narazie brudna i brzydka zaraz lece do piwnicy cala rozkladac

  
 
a tej głowicy jest mechanika czy hydraulika ??
  
 
recznie regulowane zawory jak w kazdej hondzie a te 4 wypustki u gory sluza do zalaczenia 2 fazy, przy 5200 elektro zawor (widac go na glowicy z zielona wtyczka) otwiera ci kanal olejowy gdzie pod cisnieniem wpada olej i dociskajac to w ruch idzie ostrzejsza krzywka na kazda pare zaworow ssacych dzieki temu silniki VTEC nie mylic ze zwyklymi hondy czy z vtec-E dostaja kopa do samego odciecia i sa stworzone by krecic je w gornym zakresie obrotow az do odcinki

sa ciezko dostepne te silniki u nas a jak sa to w przyjemnych cenach po 3000 zl za swap a serii dohc po 5000zl za swap oczywiscie za sam silnik ze skrzynia, polosiami, wiazka, ecu i osprzetem



[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-01-29 17:13:36 ]