[mkV] uszkodzony elektrozawór?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wiem, że temat wątku prawdopodobnie nie jest prawidłowy ale sam nie wiem z czym jest problem...otóż...jechałem wczoraj do pracy na lpg a samochód nagle zgasł przełączyłem go na pb i odpalił a na gazie nie chciał palić. Dodam że działo się to na rozgrzanym silniku. Jak wróciłem wieczorem z pracy spróbowałem go odpalić i odpalił na gazie. Myślałem że to może bezpiecznik padł ale sprawdzałem go i jest ok. Mógłby to być którys z elektrozaworów?
  
 
Cytat:
2010-08-14 09:31:12, czesiek88 pisze:
...
spróbowałem go odpalić i odpalił na gazie...



czyli jest problem dalej czy go nie ma?
  
 
problemu niby już nie ma...ale wczoraj też go nie było a nagle się pojawił. Mam niedługo jechać w dłuższą trasę i nie chce żeby problem się powtórzył dlatego proszę o pomoc...
  
 
proponuje sprawdzic wszystkie podlaczenia zwiazane z lpg.
kostki, konektorki, elektrozawory itp pod katem ewentualnej "sniedzi" i jakosci polaczen. problemy wystepujace czasowo sa dosc trudne do znalezienia.
  
 
W takim razie zabieram się do przekopywania tego wszystkiego
  
 
powodzenia
  
 
Witam ponownie. Przeczyściłem styki gdzie tylko się dało ale problem nadal występuje teraz wygląda to tak że samochód odpala na gazie ale po chwili gaśnie dodam że jak przełączam go na lpg to słychać dzwięk załaczanego elektrozaworu przy butli i spod maski. Ale pod maską mam 2 elektrozawory, 1 przy filtrze a 2 prze parowniku (słychać tylko ten prze filtrze). Czyli padłby ten przy parowniku??
  
 
jak masz miernik to sprawdz miernikiem a jak nie masz to podlacz pod akumulator - cyknac musi. mogla sie cewka skonczyc.
  
 
Podłączałem każdy zawór do aku i każdy się załączył. Cewka też odpada bo z tego co widzę ona poprostu nie dostaje zasilania (znowu), widze że czeka mnie kolej na wizyta u elektryka tym razem z reklamacją Jak narazie sprawa gazu się wyjaśniła więc temat zakończony.
  
 
Dokopałem się już tutaj, więc może przy okazji zapytam. Żeby zawór przy parowniku się otworzył powinien mieć cały czas podane napięcie czy wystarczy impuls?
  
 
cały czas
  
 
U mnie na rozgrzanym silniku podaje tylko impuls po czym sam przechodzi na benzynę a diody przy przycisku od przełączania LPG/Pb szybko migają (ok. 2 razy szybciej niż przy ustawieniu "auto" - sterownik STAG-4 2 generacja). Przy podaniu + na ten zawór bezpośrednio z aku chodzi na LPG normalnie. A teraz pytanie: wymieniać sterownik czy da się jeszcze coś sprawdzić?
  
 
o stagach to wiedza najwiecej w krainie lpg w firmie AC w bialymstoku
- sami to klepią - napisz do nich.
  
 
Podjedz do gazownika ,podepnie Ci instalkę pod laptopa to się wyjaśni .Szybkie miganie kontrolki oznacza za niskie ciśnienie gazu ,wtedy Stag przełącza automatycznie na LPG .Czy temu przełączaniu towarzyszą dzwięki ze sterownika takie jak przy braku LPG czy inne ?


[ wiadomość edytowana przez: kamil76 dnia 2011-02-25 20:56:27 ]
  
 
koniecznie pod laptopa?
  
 
W sekwencji nic nie zrobisz bez podłaczenia do komputera .Sterownik wszystko Ci powie na ekranie.
  
 
Do tej pory nie przełączał się nigdy na benzynę, nawet przy braku LPG. Ruszałem coś przy wskaźniku ciśnienia gazu przy butli (sprawdzałem tam zawór). Znajomy mi mówił, że to jest tylko do wskaźnika rezerwy gazu. Poza tym jak samochód przez noc przemarznie to wszystko działa i bez problemu przełącza się na LPG.
  
 
Cytat:

Do tej pory nie przełączał się nigdy na benzynę, nawet przy braku LPG.



To ładnie masz coś tam skopane w tej instalce .Nie grzeb tam sam ,jedż do fachowca .Zapłacisz 30 zł i ustawi Ci to piknie,będziesz miał wtedy frajde z jazdy ,bo teraz nie sądze .
  
 
Cytat:
jedż do fachowca .Zapłacisz 30 zł i ustawi Ci to piknie


I tak trzeba będzie zrobić. Dzięki za pomoc.

EDIT: okazało się, że to uszkodzenie przewodu zasilającego centralkę gazu.

[ wiadomość edytowana przez: JackDaniels732 dnia 2011-03-18 20:53:57 ]