Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2011-03-02 12:12:43 Druzja,
Zmęczony zacinającymi się zamkami poszperałem na allegro i kupiłem takie coś - ![]() Ale teraz problem. Co z immobilizerem? Mam "matkę" do mojej aktualnej stacyjki, którą mogę programować nowe kluczyki. Tylko żeby zaprogramować nowy kluczyk trzeba przekręcić w krótkim odstępie czasu stacyjkę matką a potem nowym kluczem. Stara matka pasuje do starej stacyjki a nowe klucze do nowej. Mam dwie wersje planu: 1. Przekręcić matkę, szybko zdemontować stacyjkę, założyć nową, przekręcić nowy kluczyk. Powinno dać radę w 10 sekund (po treningu), tylko żeby wyjąć stacyjkę trzeba przekręcić kluczyk do punktu zdjęcia blokady z kierownicy (poz. I). Nie wiem, czy to nie przerwie procedury. 2. Przekręcić matkę, wyjąć matkę, przekręcić stacyjkę starym kluczem owiniętym w folię aluminiową, a nowy kluczyk trzymać przy zdemontowanym transponderze PATS (wisi na kablach). Potem założyć nową stacyjkę. Czy któryś z tych planów ma szanse powodzenia? Może ktoś z Was robił taką podmianę i ma w 100% sprawdzoną metodę? [ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2011-03-02 13:26:05 ] |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2011-03-05 13:29:42 Tak programowałem w focusie kluczyki z Immo:
Za pomocą 2 kluczyków zakodowanych dla Twojego pojazdu można zakodować ich 8 duplikatów. Wykonaj każdą z poniższych czynności w ciągu 5 sekund. 1. Włóż pierwszy kluczyk do stacyjki i obróć do położenia II. 2. Obróć kluczyk z powrotem do położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki. 3. Włóż drugi kluczyk do stacyjki i obróć go do położenia II. 4. Obróć drugi kluczyk z powrotem do położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki - tryb kodowania kluczyków został włączony. 5. Jeżeli włożysz teraz niezakodowany kluczyk do stacyjki i obrócisz go do położenia II przed upływem 10 sekund, zostanie on zakodowany. 6. Po zakończeniu procedury kodowania wyciągnij kluczyk ze stacyjki. Poczekaj 5 sekund na włączenie układu. Jeżeli kodowanie nie zostanie zakończone pomyślnie, lampka kontrolna będzie błyskała po włączeniu zapłonu nowo zakodowanym kluczykiem, a silnik nie zostanie uruchomiony. Powtórz procedurę kodowania po odczekaniu 20 sekund przy włączonym zapłonie (położenie II). Pozdrawiam |
![]() srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2011-03-05 14:20:49 to Ty teraz takie rzeczy piszesz, jak ja wyplacilem 150 zl za dorobienie kluczyka ![]() |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2011-03-05 18:30:06 Trzeba było pytać ![]() |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2011-03-05 20:11:17 @zeberko
Dzięki za odpowiedź. Tyle, że procedurę kodowania kluczy to ja znam (jest w instrukcji w schowku), problem jest troszkę inny. Matka od immo ma inną rzeźbę niż nowe klucze, które będę kodować. Do wymiany idą wszystkie klucze i wkładki. Podobno można bezszkodowo przeszczepić same transpondery immo z jednych kluczy do drugich. Wyrywał ktoś te czerwone zaślepki z kluczy? |