Kolejny 126p (pseudo KJS )

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
W Pazdzierniku 2010 roku stalem sie posiadaczem fiata 126p z 99r kupionego w Żółkiewce . Wersja Town czyli bez podgrzewanej tylnej szyby i bez dmuchawy przynajmniej w przypadku tego egzemplarza ;D ale miał za to blokade skrzyni biegów, zagłówki tylne radio Philips na kasety z wyjsiem AUX i na połce tylnej dwa głosniki 30Watt tez philips pewnie jakis najnowszy system nagłosnien ;D przebieg 128tys. mimo takiego przebiegu jeszcze dobrze sie zbiera

Blacha jak na 99r nie byla zadowalająca czyli progi i troche podlogi do wymiany pas przedni tez byl do wymiany poniewaz poprzedni (pierwszy) własciciel pierdol...ł psa Ale troche pracy i sersca auto bedzie jak nowe





Dzien po zakupie (w niedziele) odrazu po mszy bylo doprowadzenie do jako takiego ładu czyli pasta szmata i 2h auto juz troche lepiej wygladało :]


potem szkoła zrobiło sie zimno i nagle maluch został odstawiony w kąt... ale w wolnych chwilach cos tam sie działo zaczlołem od rozbierania całego. Na pierwszy ogien polecial silnik










mycie komory i silnika


moim najlepszym wykrywaczem do dziur została myjka cisnieniowa Karcher i zrobilo ich sie wiecej niz przewidywałem :shock:








sponsor głowny Browary Lubelskie Perła :]

30 Grudzien2010



juz po generalce blachy i malowaniu





to juz prawie na gotowo ;D nowe kółka 13" 5 cala od seja Dębica Vivo 145/70 silnik włozony i srodek złozony aby jeszcze chromy bak lampy i pierdoły silnik dostał nowe świece Bosha, przewody wysokiego napiecie i filtry, linki reczny, czujnik poziomu paliwa zbiornik i inne gadżety ;D



i wreszcie chromy :]







i inny tjuning ;P



[ wiadomość edytowana przez: Durol dnia 2011-03-06 15:23:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Durol dnia 2011-03-06 15:24:42 ]
  
 
Cześć! Fajny. Niby głupie felgi i zderzaki inne, a całkiem inaczej wygląda O wiele zgrabniej niż seryja. Przynajmniej według mnie Silnik będziesz jakiś modził czy serię zostawiasz?


[ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2011-03-06 17:30:13 ]
  
 
zastanawiam sie nad 1.1 a jak zostanie 650 to tylko seria teraz musze zrobic zawias bo amorki lipa i wysoko stoi przód ;D

[ wiadomość edytowana przez: Durol dnia 2011-03-06 18:29:29 ]
  
 
Szkoda bo dłubnięte dwa cylindry mają więcej stylu.
  
 
Ja tez bym byl za mocnym R2. Te proste swapy mi sie przejadly/opatrzyly. Jak juz swap to central
  
 
zdłubane R2 :"zondzi" i ten dźwięk,szczególnie na Bredzie...
  
 
Całkiem ładny i ciekawy... po opisie "systemu ałdjo" spodziewałem się właściciela z zapędami tjuningowymi rodem z terytorium ale wyszło zdecydowanie na plus. Ja bym całość uzupełnił jakimiś kubełkami do jazdy na codzień (oklepanymi bismarco cobra naprzykład) i pasami szelkowymi. Pod maską TYLKO dłubane i głośne R2 bo nawiązujac do słusznej teorii Kyla - MA STYL.

Niedługo zaczynamy sezon, więc się na spocie pokaż...
  
 
To fakt, nic nie pobije mocnych dwóch garnków jeśli chodzi o klimat 1.1 to prostsza (skuteczniejsza?) opcja mocno odczuwalnego przyrostu mocy
  
 
Ładnie Ci to idzie i tak jak koledzy mówią, Dwa cylindry mają większy klimat, jak dla mnie swap to droga na łatwiznę
  
 
Cytat:
2011-03-07 13:35:23, MRallyGH pisze:
Ładnie Ci to idzie i tak jak koledzy mówią, Dwa cylindry mają większy klimat, jak dla mnie swap to droga na łatwiznę



Nieprawda Wiesz ile się trzeba nawku&^%$ć żeby mądrze upchnąć 1.1?
  
 
a i tak prowadzi sie jak szmata
  
 
Cytat:
2011-03-07 21:43:11, mateuszc pisze:
a i tak prowadzi sie jak szmata


nie sposób się nie zgodzić, podstawowa wada to taka że nie skręca
  
 
Cytat:
2011-03-07 21:43:11, mateuszc pisze:
a i tak prowadzi sie jak szmata



Szmatę też można wytresować
  
 
Dzieki za opinie ;D po przemyśleniach zostaje 650 na bank a wmiare mozliwosci koło zamachowe III szlif dolot kubeł bedzie z pasami tylko zbieram kase hehe bo kryzys
  
 
Moje zdanie znasz, maluch jest dobry tylko ja bym bliżej ziemi wolał
  
 
na dniach postaram sie sklepac resor a sprezyny od poloneza trucka diesla jak ciąc?? rowno w polowie?