MotoNews.pl
  

[126p] Wymiana śrub w belce tylnej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam żywą belkę fabryczną (założona 2 sezony temu jako nówka), ale niestety przez częsty demontaż szlag trafił gwinty w śrubach. Wymieniał to ktoś kiedyś?? Jakieś patenty jak je usunąć z belki jak najmniej inwazyjnie??
  
 
ja bym uciął szpilki na równo z belką rozwiercił i nagwintował, następnie wkręcił nowe (twardsze) szpilki i przez otwory w belce zaspawał je (elektrodą)
  
 
mozna je od zewnatrz bez problemu przyspawac.
  
 
albo przerób i zrób szpilki na stałe w nadwoziu a w belce otwory
będzie łatwiejszy dostęp do nakrętek
nie powinno się to kłócić z ewentualnymi przepisami, homologacjami itp.
  
 
no też jestem ciekaw , włosi mają wiercone belki i chyba śruby luźne , ale tam jest mało miejsca żeby włożyć śrubę 8 z główką
  
 
Cytat:
2011-03-26 02:28:02, jaqo pisze:
mozna je od zewnatrz bez problemu przyspawac.


Dokładnie ja mam tak zrobione u siebie stare ucięte a w ich miejsce przyspawane nowe bez problemu zdaje to egzamin a auta nie oszczędzam
  
 
A ja polecam naprawe u naszego przyjaciela w Rybnej mi wspawał nierdzewke i działa
  
 
Nierdzewka to badziew w takich rozwiązaniach. Skoro wciąż ją odkręcasz to po cholerę stal o znacznej tendencji do zacierania się. Poza tym jest mniej wytrzymała w stosunku do stali czarnej. Na testowałem się tego budując E30 kumplowi więc temat prze krzesany. Wystarczy używać dobrych środków smarnych antykorozyjnych;]