Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() malyglod Fiat 126p sosnowiec | 2011-03-26 00:15:25 ja bym uciął szpilki na równo z belką rozwiercił i nagwintował, następnie wkręcił nowe (twardsze) szpilki i przez otwory w belce zaspawał je (elektrodą) ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-03-26 02:28:02 mozna je od zewnatrz bez problemu przyspawac. |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-03-26 09:21:54 albo przerób i zrób szpilki na stałe w nadwoziu a w belce otwory
będzie łatwiejszy dostęp do nakrętek ![]() nie powinno się to kłócić z ewentualnymi przepisami, homologacjami itp. |
![]() mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2011-03-26 13:24:27 no też jestem ciekaw , włosi mają wiercone belki i chyba śruby luźne , ale tam jest mało miejsca żeby włożyć śrubę 8 z główką |
![]() jarecki126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p Wałbrzych | 2011-03-26 16:16:28
Dokładnie ja mam tak zrobione u siebie stare ucięte a w ich miejsce przyspawane nowe bez problemu zdaje to egzamin a auta nie oszczędzam ![]() |
![]() kopi Czernichów | 2011-03-26 23:07:49 A ja polecam naprawe u naszego przyjaciela w Rybnej mi wspawał nierdzewke i działa |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2011-03-29 22:19:14 Nierdzewka to badziew w takich rozwiązaniach. Skoro wciąż ją odkręcasz to po cholerę stal o znacznej tendencji do zacierania się. Poza tym jest mniej wytrzymała w stosunku do stali czarnej. Na testowałem się tego budując E30 kumplowi więc temat prze krzesany. Wystarczy używać dobrych środków smarnych antykorozyjnych;] |