[escimo] Opel Vectra C Elegance 1.9 CDTI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mimo, że VC mam już dobre ponad pół roku, nie miałem za bardzo okazji się nią pochwalić (jedynie na jednym Bydgoskim spocie )

Silnik: 1.9 CDTI, 150 KM

Wyposażenie:
Bixenony skrętne z doświetlaniem AFL,
Czujnik deszczu,
Czujnik zmierzchu,
Czujnik ciśnienia opon
8 poduszek powietrznych,
Welurowa tapicerka,
Podgrzewane fotele,
Klimatyzacja dwustrefowa,
Kierownica wielofunkcyjna,
Tempomat,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczne lusterka,
Drewniane wykończenia
Oryginalne alufelgi Opel 19" =)
ESP,TC,ASR,ABS,EDS
Car Audio: Seria (9 głośników) + CB Radio wyciągnięte z escorta

I na koniec fotka:


Nie miałem ostatnio czasu nawet zrobić jednej porządnej sesji zdjęciowej, dlatego jak ktoś chce zobaczyć więcej fotek (jeszcze z otomoto) to są dostępne tutaj.
  
 
kozaczna
  
 
Konkretny samochód .
  
 
Nie wiem dlaczego ale strasznie mi się nie podoba wnętrze vektry C...
Z zewnątrz jest bardzo fajna, ale konsola bardzo toporna - ale to już kwestia gustu
szkoda ze nie v6
a jeśli chodzi o klekota to 1,9 jest dobrym wyborem
  
 
Cytat:
2011-05-03 11:37:06, Spawn669 pisze:
Nie wiem dlaczego ale strasznie mi się nie podoba wnętrze vektry C...



Szczerze, to też mi się średnio wnętrze podoba. Wersja z aluminiowymi wykończeniami jest straszna, ale z drewnem już jakoś wygląda. Na szczęście mam tą drugą opcję I wiem, że szkoda że nie V6... ale ja tym autem na codzień do pracy jeżdżę (50km w jedną stronę)
  
 
Dobra, zgodnie z obietnicą - update fotek.
Ostrzegam, auto przed myciem


















Kolejność zdjęć przypadkowa
  
 
i elegancka viki bezawaryjności życzę
  
 
Hehe, co do bezawaryjności to raczej ciężko. Na razie wymieniłem: termostat, chłodnicę, kolektor ssący (uszkodzone klapy wirowe) + płyny i filtry. Ale... Nowe opony potrzebne (zamówione już - komplet prawie 3000....), kostka 3ciego wtryskiwacza zaczyna siadać i leje się z niego, w środę jadę wyciąć EGR (bo sypie błędami i zapycha się) i filtr cząsteczek stałych (na zapas), do tego dojdzie nowa mapa (coś okolice 190KM i 400nM). A jak będzie nowa mapa to koło dwumasowe pewnie pójdzie do wymiany. A jak koło to wysprzęglik, łożysko i sprzęgło... Ale mimo tych wad, mogę polecić te auto każdemu
  
 
prawie jak sreberko
  
 
Jestem już po zabiegach w Tune Force w Poznaniu. Mogę szczerze polecić chłopaków. DPF usunięty, EGR usunięty, wirus wgrany. Dodatkowo zdjęli mi jeszcze ogranicznik prędkości.
Wynik? 161KM i 351,7Nm na serii bez DPF, a po wirusie 179,9KM i 401,6Nm.

Wykres:


A tu nowe laczki do Viki: