MotoNews.pl
  

[s] szpera Colotti df/polonez z przełożenie gł.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, szpera wraz z obudową i przełożeniem, po kompletnym przeglądzie przed ostanim rajdem, którego tylko pół przejechała. nowe łożyska na dyfrze i ataku

cena 3000 pln
  
 
witam

czy ta szpera jest w orginalnym moście Fiata/poldka czy łady?
i dlaczego przejechała pół rajdu?
jakie jest głowne przełożenie.


z góry dzieki za odpowiedź. Pozdrawiam Kuba


[ wiadomość edytowana przez: qbus125rally dnia 2011-04-23 11:53:48 ]
  
 
Witam mozesz jakies fotki wrzucic????
  
 
mogę wrzucić fotki całego mostu rozbierać nie mam go póki co kiedy, bo wracam ostatnio z pracy po 21, a dzisiaj też właśnie z pracy wróciłem, także słabo z czasem, więcej po Korczynie będę miał zapewne w przyszły weekend więc wtedy coś mogę fotografować
  
 
A to jest jak kolega wczesniej pytal w moscie poloneza-df czy lady szpera jest orginalna colotti i w jaki jest stan jej??/
  
 
Jestem zainteresowany
I interesuje mnie jakie przelozenie spiecie szpery stan i jaki to most
  
 
czy to jeżdziło w żółtym PN? czy w innym aucie?
jeżeli w innym to jestem poważnie zainteresowany
jeżeli w w/w PN to nie
czekam na zdjęcia winiar7@o2.pl
pozdr
  
 
szpera jeździła w Ładzie z wspawaną centralną częścią z poloneza, albo jak kto woli do mostu z poloneza dospawane były końcówki z Łady.
zdjęcia tak jak pisałem najwcześniej po korczynie. przełożenie z tego co pamiętam 4.1, ale ręki nie dam sobie uciąć. stan z tego co pamiętam podczas ostatniej rewizji był bdb. spięcia nie pamiętam niestety, ale słaba nie jest, to napewno. tak jak piszę, mam teraz tyle roboty, że nie jestem w stanie tego wszystkiego posprawdzać, jak byłby ktoś zainteresowany w przyszłym tygodniu to zapraszam, można przyjechać i samemu sobie rozebrać, udostępnie sprzęt i miejsce
  
 
nieaktualne