Kolektor ssący DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jakiś dobry człowiek mógłby mi opisać poszczególne wyjścia z kolektora?





  
 
1 - wyglada na zaslepione, ja tego nie mam w ogóle
2 - wakuometr
3 - wygląda na czujnik temperatury
4 - serwo
  
 
1- automatyczne ssanie w gaźniku (bimetal grzany płynem chłodzącym)
2-podciśnienie ( układ zapłonowy, wakuometr,gaźnik)
3- sterowanie EGR ( recyrkulizacja spalin)
4 podciśnienie "serwo" hamulca
  
 
Dziękuję. W jakich modelach występowała recyrkulizacja spalin? Coś mi świta że w 124 na amerykę? Do czego służy zaznaczony krócieć?(kolektor z Regaty 100S):


  
 
jak dla mnie to jakas radosna tworczosc wpieta w plaszcz wodny kolektora

EGR wystepowal we wszytskich dohc na USA oraz w poznych 131. Z tym, ze ten kruciec pomiedzy kanalem 2 i 3 cylindra to nie sterowanie EGRem a podgrzewanie do sterowania np ukladem wzbogacajacym przeciwdzialajacym samoczynnemu gasnieniu silnika. Kanal do EGRu bylby przed kanalem dolotowym pierwszego cylindra. Jak znajde chwile to zrobie zdjecie kolektora z EGRem
  
 
jeszcze dohc na skandynawie mialy EGR