[MKVII] 1.8 TD Przepływomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy.
Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów.
Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy.
Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić.
Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka
  
 
gdzie ty widział przepływomierz w dieslu?
odkręć turbo boostera ale ostrożnie(klucz 36) chyba i na spokojnie rozbierz go na części pierwsze.
uważaj na sprężynkę, trzpień metalowy i taki element plastikowy za czubka boostera.
Rozkręcasz małym torxem i w środku są dwie membranki.
Zostaw je w spokoju ale przedmuchaj wszystkie dziurki w tym boosterze.
a na końcu zobacz czy ten trzpień porusza się w boosterze bez oporów. Jeżeli bez to złóż z powrotem i zobacz czy działa.
wszystko.
Jeżeli opór jest to ten trzpień(8x4mm) nasadź na wiertarkę i lekko spoleruj papierem wodnym 2500.

Zwróć uwagę przy demontażu i montażu poszczególnych elementów. Źle złożyć łatwo.
Booster na śrubę regulującą, przypilnuj abyś nie ruszył na niej gwintu bo on odpowiada na wcześniejsze lub późniejsze otwieranie turbo.
  
 
jeżeli ci chodzi o to coś na pompie lucasa z trzema przewodami to trzeba to sprawdzić miernikiem
odchodzi od niego przewód 3 żyłowy ja się wpinam we wtyczke w środkowy kabel woltomierzem i do masy, powinno wskazywać od 0,6-0,7v do maks 4v ale dolna jest ważniejsza, przekręć kluczyk na świcące kontrolki i sprawdź tak jak pisze.
  
 
Ok dzieki za rade napewno to sprawdze.
A co do przepływomierza to powiedz mi co to jest co znajduje sie na przewodzie z filrta paliwa do turbiny.
Znajduje się to zaraz na wyjści z filtra paliwa ma prostokątny kształt i jest do niego podłączona 4 pinowa kostka ?
Jak znajde zdjęcie to wrzuce.
  
 
Cytat:
2011-05-03 20:05:51, kijek27 pisze:
Ok dzieki za rade napewno to sprawdze. A co do przepływomierza to powiedz mi co to jest co znajduje sie na przewodzie z filrta paliwa do turbiny. Znajduje się to zaraz na wyjści z filtra paliwa ma prostokątny kształt i jest do niego podłączona 4 pinowa kostka ? Jak znajde zdjęcie to wrzuce.

Takie czarne nie duże pudełko? Podgrzewacz paliwa, profilaktycznie możesz go wywalić.
  
 
Ok widze ze namieszałem sporo.Moja pomyłka przeprszam.
Chodziło mi oczywiscie o wyscie z filtra powietrza do turbiny.zaraz za filtem powietrza jest prostokątne pudełeczko i do niego podpięta jest wtyczka 4 pinowa. Czy to przepływomierz?
A co do podgrzewacza paliwa to mam zaślepiony
  
 
Taki nie duży czarny pierdolnik osadzony na aluminiowej obudowie? To jest właśnie przepływka.
  
 
Ok bo tkoś niżej twierdził ze w dislu przepływi niema więc ponawiam pytanko .
Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy.
Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów.
Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy.
Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić.
Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka ?
  
 
Cytat:
2011-05-03 21:20:48, kijek27 pisze:
Ok bo tkoś niżej twierdził ze w dislu przepływi niema więc ponawiam pytanko . Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy. Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów. Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy. Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić. Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka ?

Były TD z przepływką. Raczej niż przepływkę obstawiałbym, że Ci trzepień w boosterze stanął jak już Kleszczak wspominał.
  
 
Ok dzięki za wszystkie podpowiedzi wiec sprawdze booster tak jak mówicie.
  
 
Cytat:
2011-05-03 21:15:06, mefis22 pisze:
Taki nie duży czarny pierdolnik osadzony na aluminiowej obudowie? To jest właśnie przepływka.


zapodasz zdjęcie? jakoś nie mogę tego u siebie znaleźć
  
 
Cytat:
2011-05-03 22:23:54, kupiec pisze:
zapodasz zdjęcie? jakoś nie mogę tego u siebie znaleźć

KLIK