MotoNews.pl

[BR] Lampy LED do Malucha 126p

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Chciałem się pochwalić lampami do mojego Bolidu
Pomysł wyszedł z tego że zmieniałem zderzaki i zmieniłem mocowanie rejestracji, co zaowocowało zasłonięciem Lampy cofania... Więc wymyśliłem że zamiast kupować lampy po 200 parę złotych (Od Browna) Zrobię sam na ledach. Jestem totalnym laikiem i amatorem więc ponad dobę siedziałem na necie jak to zrobić, a ponad 14 godzin wykonanie (projekt, wytrawienie, nawiercenie otworów i lutowanie). Ale DZIAŁA i to najważniejsze.

Metoda: Termotransfer
Ofiary: Lutownica ledwo zipie...

Poniżej zdjęcia z mojej produkcji i efekt końcowy.

P.S. To są lampy do mojego Auta. Na Dniach Będe robił kolejne lampy... Więc chciałem się spytać czy ktoś by się określił czy takowe by chciał... Ewentualnie na zamówienie moge zrobić Całe Czerwone (Bez Wstecznego - bo bardziej jest symboliczny... ;p Chyba że O wiele mocniejsze diody, ale będzie też droższy... )

[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2011-05-18 07:03:53 ]
[ powód edycji: tytułowanie ]

dla mnie to jest wieśtjun i dla większości na tym forum pewnie też więc watpię w powodzenie operacji - ale żeby być zgodnym z regulaminem podaj jakąś przybliżoną cenę wykonania tego tjuna

Nie to żebym był czepialski, ale jaki Ci się trafi jakiś bardziej ogarnięty "gliniarz" to może Ci dać propozycję nie do odrzucenia w postaci mandatu za lampy bez homologacji, dobrze mówię?

Plus za chęci i czas poświęcony na wykonanie lamp.

dla mnie bezsens, sztuka dla sztuki. poza tym tak jak kolega mowi, dowalą się o to na bank, tym bardziej że maluchów nigdy nie lubili i nie lubią.

Wielki + za chęci i czas jaki poświęciles na to wszystko.

Jeszcze wiekszy ze udalo sie Topexem z takim grotem

ps.Tutaj raczej nie bedzie zainteresowanych na LEDa

Nooo, grot konkret!

mam taką samą wykładzinę w domu Tylko że już trochę ufajdana od łażenia w butach roboczych