Na szczê¶cie nic siê nie sta³o ale zanim siê zorientowa³em o co chodzi to trochê potrwa³o. Wskazówka temperatury silnika nie wskazywa³a wysokiej temperatury a objawy mia³em przedziwne.
Otó¿ najpierw straci³em ja³owe obroty w czasie zasilania gazem, nie da³o siê oczywi¶cie przez to w ogóle jechaæ w mie¶cie - sprzêg³o i mi ga¶nie i potem zapaliæ te¿ nie chcia³ szybko. Nastêpnie w czasie jazdy ju¿ na trasie (jecha³em na gazie) zacz±³ mi przerywaæ na gazie wiêæ wniosek mia³em jeden - do gazownika trzeba jechaæ i prze³±czy³em zasilanie na benzykê. Od tej pory wszystko gra³o. Jecha³em z warszawki do gdyni na festiwal kiedy w pewnym momencie wysiad³o mi ogrzewanie i temp. silnika te¿ wzros³a wed³ug wskazówki. I tu zacz±³em dopiero my¶leæ, (wiem jestem kretynem ¿e nie sprawdzi³em p³ynów przed tras± albo jeszcze wcze¶niej). Ogrzewanie trochê dzia³a³o jak jecha³em 140km/h, normalnie to by³o zimno.
Dola³em p³ynu - ogrzewanie wróci³o, na gazie jedzie jak dawniej, nie ga¶nie na wolnych obrotach.
Pytanie. Jak ch³odnica siê ma do dzia³ania lub nie wy¿ej opisanych funkcji. Mam nadziejê ¿e nic mi siê nie uszkodzi³o chyba ¿e mnie u¶wiadomicie inaczej.
Janusz Figurski
1.5 GLX Gass