{s}zaciski i tarcze 257mm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam zaciski z jarzmami , tloczek 48mm, oraz tarcze 257x12mm, zaciski pochodza z ritmo/regaty/argenty, zaciski regenerowane jakies 4 lata temu{ gumki, farba} bezproblemowo uzywane do teraz, tarcze brembo tez 4 letnie, przebieg okolo 40000 kilometrow, jezdzily w lekkim aucie z miekkim klockiem wiec lekko zuzyte, nadaja sie na nastepne 40000 km spokojnie.Do tego sa klocki po przelocie takze 40000, ponad polowa zuzycia.

Rozstaw srub na jarzmie zdaje sie 10cm, taki jak w przednionapedowych fiatach, oraz argencie, czy polonezie lucasie., odpowietrzniki sprawne, gwinty na przewody raczej drobne 10x1, moge sprawdzic dokladnie ale na 95% drobne.

nie wchodza na to praktycznie zadne 13ki{ chyba ,ze z byczym dystansem typu 3, 4cm} poza niektorymi wyczynowymi np speedline czy compomotive.

cena 150zl za zestaw.







[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2011-05-26 18:35:25 ]
  
 
pięknie chodzą w kancie
  
 
Do Lucasa wchodzą bez rzeźby?
Wyciągam stare/zakładam nowe? Stara pompa zrobi robotę?
  
 
nie wiem, nie mialem poloneza nigdy, rozstaw srub jest taki sam w kazdym razie, te zaciski zaleznie od rocznika chodzily z pompa 19.05{ 125p polonez itp} jak i 20.64mm{ nowsze fiaty} tak ze jakiej pompy bys nie mial beda chodzic.

a jak bys chcial dopycic hamulce to mam jeszcze bycze servo i pompe 22.23mm z ritmo abarth, pasuje do podstawki z dfa tylko popychacz dluzszy, uciac zespawac krotszy i chula. info priv.

ps: wysokosc tarczy 51.5mm, polonez lucas 47.7mm, mozliwe ze trzeba bedzie dac podkladki niwelujace ta roznice miedzy jarzmo a zwrotnice, ale to moje gdybanie na sucho bo nigdy tego nie zakladalem z powodu braku poloneza

ps2: pytaj dziadka poochatego, on ma takie w 125p pomoze napewno




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2011-05-27 18:16:06 ]
  
 
Jesli jest taka opcja to klepię to do poniedziałku/wtorku.
  
 
moje są jeszcze bardziej bycze bo mają tłoczek 52 mm z tego co pamiętam i z pompą fiatowską nie pójdą, trzeba zmienic na większą, ale robotę robią, no i problem z zacieraniem się znika na zawsze
  
 
dimmu: jeśli to są zaciski i jarzma jak w argencie to nie podejdą pod płyty kotwiczne z lucasa , musi być płyta z argenty - w każdym razie fajnie to hamuje potwierdzam, bo zanim założyłem wentylowane miłem taki zestaw.
  
 
sam zacisk jest jak w argencie regacie ritmo itp{ ta czesc zacisku jest taka sama w tych autach}, jarzmo jest konkretnie z ritmo/regaty bo z tego typu auta pochodza zaciski. poochatek ma tloczki 54mm z argenty mk2 i tam zalecana jest faktycznie pompa conajmniej 20.64mm.
  
 
bylem w garazu i zmierzylem rozstaw srub w zaciskach ktore sprzedaje i w zaciskach z poloneza na tarcze 240mm, czyli jak mniemam system lucas, i tu i tu jest 10cm wiec ten wymiar jest taki sam.
  
 
Rezygnuję, nie biore.
  
 
up 110zl.
  
 
pasuje to w końcu p&p na zwrotnice od lucasa ?
  
 
Cytat:
2011-05-27 19:39:03, swiety93 pisze:
dimmu: jeśli to są zaciski i jarzma jak w argencie to nie podejdą pod płyty kotwiczne z lucasa , musi być płyta z argenty - w każdym razie fajnie to hamuje potwierdzam, bo zanim założyłem wentylowane miłem taki zestaw.

  
 
rozstaw srub mocujacych jest ten sam, jest inna wysokosc tarczy hamulcowej, co moze wymagac zrobienia spejserow /dystansow np z podkladek pomiedzy jarzmo a zwrotnice, o innych "mykach" jakie moga wyjsc przy zakladaniu tych hebli do 125 nie wiem, poochatek ma chyba 257mm w fiacie i jezdzi, nie wiem na jakiej zwrotnicy, pytac go jak ma zrobione i tyle.
  
 
Cytat:
poochatek ma chyba 257mm w fiacie i jezdzi, nie wiem na jakiej zwrotnicy, pytac go jak ma zrobione


Ma zrobone wyjebiście
  
 
up 100zl za miodne tarcze brembo 257mm i zaciski 48mm.
  
 
spylone