Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2011-06-05 21:00:07
rozpędził się kolega, to jest forum LADY i do Lady się ograniczajmy.. i ja pisze o AVTOVAZ i motorze z klasyka. |
![]() Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2011-06-05 21:09:54 ok, to mi wyjaśniło już wiele ![]() |
![]() Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2011-06-05 21:42:48 o... jeszcze coś mi się przypomniało... łączenie rur parami w kolektorach 4-2-1 zależy od kolejności zapłonów w cylindrach? Widziałem kolektory, gdzie rury były łaczone 1-4, 2-3, a widziałem też łączone 1-3, 2-4. |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2011-06-06 17:31:31 łączenie 1-4, 2-3 jest bardziej wskazane...
a czym różni się silnik ŁADY tudzież AVTOVAZ jeśli wolisz od innych 8 zaworowych silników innych producentów? szkoda kłótni, bo nei o to tu chodzi, jednak stwierdzenie, że 4-2-1 jest lepszy dla amatorów a 4-1 dla wyczynowców jest bzdurą w dalszym ciągu ![]() |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2011-06-06 17:41:34
uparł się człowiek i czytać ze zrozumieniem nie umie. Zajmujesz się silnikami, ale widzę, że jak coś jest trochę inaczej sformułowane aniżeli TY to byś powiedział to nie dociera do szarych komórek. ![]() ![]() wytłumaczę łopatologicznie jeszcze raz. cały czas podkreślam, że 4-1 jest dla wysokoobrotowych motorów i tam ma sens zastosowania, a 4-2-1 podniesie ci o 3-5 % mocy, przy mocnych zmianach do 7% ... w dowolnym przypadku i ja te zmiany nazywam amatorskim tuningiem. Wszelkie zabawy KJS, mini-sprinty , kryteria to też sa tematy AMATORSKIE! (bez licencji itd, bez klatek , homologacji itd.) |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2011-06-06 18:14:07 niech i będzie według Twojego "podziału" ![]() |