[Ogólne] Polerowanie lakieru proszkowego na felgach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś z Was orientuje się czy da się wypolerować lakier proszkowy na felgach tak jak lakier bezbarwny akrylowy (klar) czyli na wysoki połysk?
  
 
Jako lakiernik proszkowy mówię ci Secior nie ma takiej opcji spalisz go przy polerce
  
 
nawet delikatne polerowanie?
  
 
Lakier proszkowy jest wypalany w temperaturze około180 st,jeśli go rozgrzejesz to się zacznie topić i niestety ale ponowne malowanie i czyszczenie będzie Cię czekało
  
 
jeśli jest tak jak mówisz to jakie temperatury są osiągane przez felgę zamontowaną na kole, w końcu w mieście trochę się używa hamulca a jak się dotknie felgi na postoju to jest ona gorąca. poza tym jak niby miałbym polerką rozgrzać lakier do takiej temperatury?
  
 
trzeba sobie zadać pytanie jak chcesz z typowo matowej powierzchni wyciągnąć połysk???

ja tu czegoś nie czaje
  
 
Nie znam się na lakierowaniu itp. i pewnie bzdury gadam - a czy nie można prysnąć fele bezbarwnym, który potem będzie można prze polerować na połysk. Pewnie tak się nie da na proszkowo malowanych felach zrobić.
  
 
jeśli się da to ok, nie ma problemu, ale jak nie to co wtedy?
  
 
S3cior weż sobie felgę od wewnętrznej strony spróbuj przepolerować i zobaczysz co się stanie z lakierem bo spalenizny od wewnątrz nie będzie widać
  
 
1. Jeśli lakier jest matowy, to najwyżej polerka może wyrównać jego porowatość, ale połysku nie uzyskasz. Lakier jest matowy na całej głębokości. Jeśli matowość lakieru wynika z niedogrzania w piecu, to są szanse, że wyciągniesz to. Niemniej jednak możeliwe, że będzie potrzebny papier wodny, bo lakier proszkowy jest dość twardy...
2. Można pokryć go klarem i wtedy nawet przy użyci spraya powinno być oki. Tylko wcześniej koniecznie zmatowić...
3. Polerka pastą na mokro nie rozgrzewa aż tak lakieru, także proszkowi nic nie będzie.
4. Felgi nagrzewają się od hamowników, to prawda, ale w minimalnym stopniu. Zobaczcie, że nawet całę zaciski pomalowane proszkowo nie spływają farbą...Najbardziej nagrzewa się tarcza, a ona jest z reguły wentylowana i dość szybko oddaje ciepło.