MotoNews.pl

PN mam problem... (drążki reakcyjne)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów.

Mam następujący problem.
W moim Caro+ w miejscu mocowania drążków reakcyjnych do karoserii pojawiły się pęknięcia (nie jestem mechanikiem i wydaje mi się, że to drążki reakcyjne - takie ukośne, łączące zawieszenie z blachą mniej więcej pod chłodnicą). Z jednej strony jest to tylko rdzawa rysa o długości ok 3 cm, ale z drugiej strony w miejscu zagięcia blachy jest już duże pęknięcie - wchodzi śrubokręt. Czy ktoś miał taki problem? Co robić. Dodam, że nie jeżdżę bardzo ostro, ale intensywnie - rok 2000, przebieg 65tys.

Ja miałem w Fiacie,ale się dowiedziałem o tym hmm po niewczasie,konkretnie,jak mi się urwał w czasie jazdy
To nie jest nic miłego,przy kazdej próbie hamowania wyrywa kierownice z ręki i rzuca na bok,nie życze nikomu
Pojedz do jakiegoś spawacza,niech Ci to zrobi,w czasie,jak będziesz jechał unikaj gwałtownego hamowania.
Swoją droga strasznie szybko Ci poszły,w moim Fiacie stało się to po 18 latach bardzo intensywnej jazdy
Az sam pójdę zaraz w kanał i sprawdze u siebie,bo mnie nastraszyłeś

Spawac i to jak najszybciej!!!

standard nie u CIebie pierwszego i nie ostatniego (zauwazylem ze duzo czesciej sie to dzieje w poldkach ze wspomaganiem a Ty masz?? )

Nabauabaubab ma po raz kolejny racje... Jak sie urwie przy hamowaniu na swiatlach to zmienicz pas ruchu w pół sekundy i w kogos jeszcze przywalisz.

Natychmiast zespawac i sie nie pieprzyc...

Tak jest nawet sie nie obejrzysz a juz bedziesz stal na drugim pasie.Autko mocno sciaga przy zbyt slabym naciagnieciu drazka,a co dopiero przy urwanym.