| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2011-06-17 01:07:57 raczej akumulator niż regulator...
ale równie dobrze może być rozrusznik...albo faktycznie jakaś "masa" (czy inksze grube prądowy kabele /styki) ..w komorze silnika najprędzej /ścieżka aku, rozrusznik, alternator/.. od tego bym zaczął .. + akumulator sprawdza się pod obciążeniem, każdy elektryk handlujący aku takowy przyrząd posiada ... a potem można szukać dalej .. |
gafcio Klubowy Weteran espero 1.8/Zoffija 1 ... sosnowiec | 2011-06-17 23:27:03 A czy nie masz zwarcia na rozruszniku?Skoro ładujesz-aku przyjmuje.Prąd poboru(aku) może być ograniczony tzn przyjmuje tylko część bo jest "płytki"-oczywiście to koncepcja ,która jest prawdopodobna przy dzi(f)nym (bywają i takie) prostowniku-inny by zagotował elektrolit.Kolejną sprawą jest ładowanie -przy rozładowanym aku-po kilku minutach pracy silnika ,ponowny rozruch jest jak od strzała.Na klemie jest przewód do rozrusznika-może nie styka?Nie wiem jakie są objawy zatarcia łożyska na rozruszniku.W maluchu podobny efekt miałem przy wyłechtanych tulejkach na wałku wirnika.Naładowany aku po uszy,wszystko sprawdzone a po kilku łe łe zdychał i kapa z jady.Po naprawie tychże ,silnik kręcił jak szlifierka.Kabel jakiś ,również mechanik mógł pryciąć lub przyszczypać ,przez co zwarcie podczas rozruchu.Sprawdź na start te durnowate klemy. |
Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2011-06-18 00:28:26
Coś w tym jest. Koledze w Espero padła dioda i właśnie kontrolka się żarzyła. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2011-06-18 09:08:39 przy zwarciu pokazywałby duży pobór.
Do odłącz klemę + . Do + z aku daj miernik i do klemy +. tak żeby prąd płynął przez miernik. Daj na Amperomierz. Pobr jak dobrze pamiętam powinnien być coś 0.2 A Oczywiście wszystko na wył. silniku, światłach itd. [ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2011-06-18 09:09:06 ] |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2011-06-18 10:45:03 0.2 ??? ...strasznie dużo - jak już to 0,02A |