| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2003-09-21 22:26:54 Witam
na początku chcialem powiedziec ze przelukałem forum i nie znalazłem nic o poldku z silnikiem 1,6 a tylko o fiacie z silnikiem 1,5 więc tak :brakowalo kompresjii i postanowilem wymienic pierscienie ( i slusznie luzy na zamku mialy prawie milimetr ) - progów nie ma ale : wyjołem tłok i ma wymiar 80,25 -który to szlif ???? dodam ze na denku tłoka są oznaczenia których niestety pan Morawski nie przewidział i ze ksiązka ta to ma pare "niedociągniec" Sprawdzałem i tam są takie podziały (A,B,C to oczywiscie grupy selekcyjne) nominalny A 79,95...79,96 B 79,96...79,97 C 79,97...79,98 nadwymiar 0,1 A 80,05...80,06 B 80,06...80,07 C80,07...80,08 Nadwymiar 0.2 A80,15...80,16 B80,16...80,17 C80,17...80,18 nadwymiar 0,4 A80,35...80,36 B80,36...80,37 C80,37...80,38 a gdzie nadwymiar 0,3 ????? otóz nie ma i jak widac nie ma równiez wymiaru tłoka w którym by sie miescilo 80,25 oznaczenia na denku wygladają tak :
co sugerowało by 4 nadwymiar ale wg Morawskiego to nie jest 4 Jak ktos ma inne wydanie albo jeszcze lepiej TRZECIAKA to bylbym wdzięczny P.S. Z moich spostrzezen wynika ze to drugi szlif niech nie ktos mądry utwierdzi w tym przekonaniu lub stanowczo zaprzeczy [ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2003-09-22 00:05:32 ] |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-22 02:04:31 tez tak uwazam, 4, napisane jest +0,4 |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2003-09-22 07:58:12 Jak jest to silnik 1.6 to +0.4 wskazuje 2 szlif.
Szlify idą kolejno: I szlif: +0.2 II szlif: +0.4 III szlif: +0.6 IV szlif: +0.8 Pozdrófka. |