SWAP silnika BMW 1.8iS do Łady - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
normalnie, jak zwykły mechanizm - zresztą tak piszą w instrukcji Nie wyje, nie stuka więc chyba jest dobrze
  
 
jestem bardzo ciekawy tej szpery, jak wygląda to w porównaniu z płytkową, tym bardziej , że bartek swego czasu sprzedawał je nawet po 1100 czy jakoś tak.

powiedz proszę jak auto zachowuje się na suchym asfalcie, jeździłem polonezem z zaspawanym mostem i sprawowało się to dobrze choć był czasem problem z podsterownością.

czy da się przy taim naddatku mocy jak masz spkojnie ronda rbić bokiem na suchym

pozdrawiam
  
 
na suchym jest bardzo fajnie - generalnie bok na 2-3 w zasadzie kiedy chcesz
spina pięknie





  
 
Może jakieś video zapodasz jak to lata?
  
 
spokojnie, narazie jeszcze nie wszystko jest skończone tak jak ma być
na koniec coś nakręcę na pewno
  
 
Pokaz lepiej jak rozwiazałes wydech ta moc w IS bazuje w duzym stopniu na dobrym wydechu. Kiedy silnik jest najgłosnijszy ? Bo u nas na tlumiku z E46 i jakims mugenie najbardziej hałasuje na wolnych obrotach, a balismy sie ze bedzie to chodziło jak przecinak . Jaki kolektor wydechowy zastosowałes -ten od M44 ?
Łada prezentuje sie git
Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2012-12-02 08:08:44 ]
  
 
wydech wlazł oryginalny z E36, po minimalnej modyfikacji - portki też oryginalne połączone potem z przelotem z węgier

  
 
Próbował już ktoś zeswapowac silnik od bemy 1.8 is do 2107? Widziałem kilka zdjęć w necie z 1.8 i wygląda całkiem obiecująco. Chodzi mi głównie czy silnik da sie upchac pod maske bez większej rzeźby, i jak to jest z skrzynia, jeżeli wstawimy od bmw to wal bedzie trzeba dorobić Na odpowiednią długość? I czy ladowski most wytrzyma tyle kucy
  
 
Mam wsadzony już 1.8 iS do lady 2105. silnik i skrzynia z BMW, wał i most z łady. Jak rozwiązać kwestie prędkościomierza?
  
 
No to poczytaj wątek, było o tym. W skrócie, ni jak.
  
 
Było tyle o tym w wątku że aż wcale. Skończyło się na gdybaniach a 0 konkretów dlatego też pytam
  
 
Konrad miał dwa wątki o isie, może w tamtym.? BMW ma prędkościomierz w moście, wiec lipa. Chyba zostanie Ci dać GPS na stałe.
  
 
z moich poszukiwań wynikły 3 rozwiązania.
1. skrzynia z BMW e21 (5 biegowa trudna do dostania, w tym momencie na olx jest jeden dogleg za 5k) w której jest wyjście na linke prędkościomierza
2. swap mostu na taki z czujnikiem prędkościomierza i wpięcie się z sygnałem pod jakiś prędkościomierz
3. Domontowanie czujnika halla gdzieś nad tarczą, wałem napędowym na której/rym zamontowano tarczę z przerwami i jak wyżej połączenie go z osobnym prędkościomierzem. Tu ktoś coś takiego zastosował.
klik
U siebie chyba wybiorę 3 wariant. Trzeba by wydłubać z dyferencjału bmw tą tarcze z przerwami oraz czujnik, zamontować komplet na wale i podpiąć sygnał pod prędkościomierz np. motocyklowy lub od alfy 156 (tam każdy zegar jest oddzielny. Można wykorzystać sam prędkościomierz i wpasować go w oryginalny licznik łady.)
  
 
zawsze możesz zamontować impolsator na wyjściu z mostu i elektroniczny prędkościomierz na desce , łączysz to kabelkami i dziękuję chyba najtaniej taka opcja by wyszła
  
 
Adam, właśnie kolega co dopiero o tym napisał. Druga sprawa, raczej na wejściu, a nie na wyjściu. Moim zdaniem najtaniej i najprościej zastosować apke Speedometer. Każdy ma teraz smartfon, wiec w zasadzie bez kosztów. Ale można też kupić jakiś tani badziew i zamontować na stałe w jakąś fajną obudowę.
  
 
ja prędkościomierza dalej nie uruchomiłem, bo w sumie po co, obrotomierz styka
tak czy siak chyba opcja nr 3 najlepsza, co do skrzyni to tylko Getrag 265 ma wyjście na linkę, mam ta skrzynie w E12, ale strasznie trudno ją dostać i jest abstrakcyjnie droga.
  
 
Odnośnie prędkościomierzy GPS. Znalazłem zestaw do samodzielnego zbudowania.
Prędkościomierz GPS
Mimo wad w postaci nie działania w tunelach i zapewne opóźnieniu we wskazaniach to chyba najwygodniejsza wersja( nie licząc apki na smartfona)
W zestawie brakuje wyświetlacza więc trzeba jeszcze go doliczyć do ceny.


[ wiadomość edytowana przez: matigamer dnia 2015-11-10 19:45:56 ]
  
 
Jak i czy rozwiązałeś problem czujnika prędkości pojazdu ? Chodzi mi o to czy masz odcięcie przy 5400 obr/min jak w trybie awaryjnym jak ECU nie widzi sygnału prędkości pojazdu czy ok 1 tys więcej jak normalnie. Obrotomierz masz od BMW czy przerabiałeś serie od łady(likwidacja układu zbijania wysokiego napięcia) ?


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2016-02-18 07:46:52 ]
  
 
i co z tym prędkościomierzem ?
  
 
U mnie też w bólach ale do przodu



Pytanie do ogółu. Jest szansa, że ktoś ma na dysku wszystkie fotki z tego wątku? Minęło kilka lat i fotki wcięło