Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kiczen kłodzko | 2011-08-23 18:32:31 przepraszam zapomniałem dodać w poście rozrusznik kręci bez problemu. sory to mój pierwszy post |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2011-08-23 18:59:24 sprawdz czy jak krecisz to jest napiecie na zaworze pompy wtryskowej |
kiczen kłodzko | 2011-08-24 20:55:50 sprawdzone napięcie jest na zaworze po przekręceniu stacyjki i podczas krecenia i gdzie dalej szukać?? |
kiczen kłodzko | 2011-08-25 16:28:45 dziś znów grzebałem i znalazłem 2 przewody od zaworka które nie miały styku po zlutowaniu odpala na rozruszniku ale w momęccie jak trzymam gaz do dechy. |
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2011-08-25 22:12:54 Jak to gaz do dechy? To ile razy rozrusznik go przewala zanim odpali?
W nim nie masz elektrycznej pompy, która doprowadzi mieszankę jeszcze przed odpaleniem, a w instrukcji obsługi masz napisane aby odpalać trzymając lekko wciśnięty gaz trzymając rozrusznik przez ok 5 sek. Jak nie odpali w ten sposób poczekać chwilę do ostygnięcia rozrusznika i zakręcić 2-3obroty z gazem w podłodze bez grzania a następnie odpalić go normalnie. Jeśli w taki sposób nie wyrzuci nagaru i nie zacznie normalnie odpalać, to masz problem z silnikiem. Sprawdź czy działa zaworek ssania (od lewej lampy w kierunku kierowcy taki garnuszek z membranką i wchodzącą linką), a jak masz pompę Lukasa, to sprawdź dawkę mieszanki jałowych obrotów - może dostaje za mało paliwa, ale wtedy po odpaleniu by mu też było ciężko... To jest wdzięczny silnik jeszcze typu "jak mnie nie naprawisz na miejscu, to daj mi denaturatu a pojadę na koniec świata" |
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2011-08-26 23:01:58 Denaturatu wystarczą 2 setki, ale to nie rozwiąże problemu. Jeśli od przypadku do przypadku nie chce dopalić to będzie problem z elektryką. Jak bym miał go pod nosem to bym zrobił na poczekaniu, a za pomocą klawiatury, to sobie można...
Kup jakiś spray do połączeń elektrycznych, jak ISOL itp. Popsikaj we wszystkie wtyczki - na pewno nie zaszkodzi, ale osobiście bym powyjmował kable i zastąpił nowymi (nie ze szrotu tylko ze sklepu elektrycznego, jak pójdziesz do sklepu gdzie się znają i powiesz do czego to jest, to dostaniesz nawet lepsze niż te montowane seryjnie). Jak będziesz montował nowe kable do wtyczek, to zaciskaj ale na to lutuj na potęgę i zaciągaj izolacje termo-kurczliwe. Jak by tak usiadł do tego silnika, to przez weekend byś zrobił chyba wszystko co potrzebne. A mi padł nowy hydrauliczny popychacz (jedyny wymieniony przy rozrządzie) i teraz będę szukał jakiegoś starego ze szoru (te zamienniki są gówniane) i znowu muszę silnik otwierać |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2011-08-28 08:51:12 Sprawdzałeś ładowanie? Może przy klemie aku jakiś kabelek jest luźny np. od alarmu z immo. i jak kombinujesz z prostownikiem to nim poruszasz. |
kiczen kłodzko | 2011-08-28 19:25:36 nie mam alarmu ani immo a kable sprawdzane były wszystkie. |
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2011-08-28 19:47:43 A zobacz czy podczas odpalania czarny kabel z akku się nie grzeje (ten najgrubszy czarny). On pierwszy lubi się utleniać a najbardziej powinien się grzać przy źródle napięcia czyli zaraz za akku (no skoro jesteś elektrykiem to to wiesz, ale może nie sprawdzałeś) Podobnie będzie się grzał gdy będzie spadek przepływu prądu na elektromagnesie rozrusznika. Ale gdy kabel się grzeje, to spada przepływ prądu z akku na odbierniki o mniejszym poborze i to mógłby być problem z odpaleniem. |
kiczen kłodzko | 2011-08-31 16:41:14 po części problem rozwiązany byłem dzisiaj na sprawdzeniu ciśnienia i okazało sie że pompa daje za niskie ciśnienie. zobaczymy co bedzie po regeneracji pozdrawiam |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2011-08-31 22:11:27 W silniku 1,8 D pompa jest mechaniczna napędzana paskiem. Jeśli mierzyli i małe ciśnienie to masz powód. Przy okazji jak dasz pompę do zrobienia to zajrzyjcie do wtryskiwaczy. |