[MKVI] Zaślepka otworu przelewowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Pękła mi gumowa zaślepka, zaznaczona na zdjęciu na czerwono.

obrazek
Mam pytanko, czy da się ją jakość skleić, bo odeszła w zasadzie góra tej zaślepki? Czy w celu wymiany trzeba wykręcić świecę żarową?
Proszę o podpowiedzi.

pozdr
Piotrek

[ wiadomość edytowana przez: PiotrekA dnia 2011-09-05 17:05:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: PiotrekA dnia 2011-09-05 21:07:56 ]
  
 
Moja rada tak "na szybcika"
Ściąg cały kapturek, załóż jakiś wężyk żeby pasował średnicą, a w drugi koniec wkręć odpowiedniej średnicy wkręta bądź śrubę i też będzie



[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2011-09-05 17:49:01 ]
  
 
Na szybko to ja zatkałem zapałką
Zastanawiam się nad użyciem koszulki termokurczliwej, tylko nie wiem jak zniesie temperaturę.
  
 
Piotrze,popraw prosze tytuł na taki,aby mówił jaki jest problem.To bedzie bardziej czytelne i więcej mówiące...dla potomnych,bo tytuł "zaślepka" to ogólne pojęcie.
 
 
Pietrek rany boskie ale masz problem.
zaslepki takie sa w intercarsie ale to shit i nie kupuj tego.
rospadaja sie w oczach
kup za to nowy wezyk na przelewy bo ten co masz jest lipny.
kup dwuwarstwowy, zbrojony jakims sznurkiem,
polecam semperit wytrzymuje lata - te w bawelnie nie dochodzily do 3 miesiecy
a zaslepke robi sie tak:
20-25 mm wezuka i do srodka wciska sie kulke.
gwarancja powodzenia.
  
 
Przemo2, nie wiem czy dobrze?
Niby wiem co to jest i gdzie, ale jak nazwać...

CKsrv, co prawda nie jest to zdjęcie mojego silnika, ale te moje wężyki przelewowe wcale nie wyglądają lepiej.

Dziękuję wszystkim za porady