Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-09-23 23:31:31 Pytanie do tych którzy mają konkretny parter, mianowicie czy macie założone te plastikowe nadkola ![]() ![]() Pozdrawiam Simon ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-09-24 00:06:27 Święte słowa!! Nie zakładaj lub poprostu wywal plastiki i będziesz miał spokój. Choć teraz ocierać będzie o samo nadkole ![]() |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2003-09-24 01:34:02 ja cały czas szykuję artukuł na F&F o glebie i nie mogę naszykować do końca ... NO NIC. Więc tak ... Zdejmij plastikowe nadkola, ranty nadkoli zawiń i wypukaj. Następnie wszystko zabezpiecz HYDROBITEM < lepszy i tańszy niż BITEX - tworzy masę gumowatą, bardzoi dobbrze chroni >. Co do opon - tu nie chodzi o szerokość lecz o PROFIL w % szerokości. To druga liczba 135/ 70R13. To właśnie najbardziej ma Cię interesować. Oponą o najniższym profilu jaki wchodzi do malucha są opony o szerokości 175/ 50R13 firm Bridgestone |
![]() frytol ferrari 126 elegance Płock | 2003-09-24 03:38:49 r13 175/50 to chyba tylko dobrze wygladaja, bo jesli mowimy o silniku 650ccm a mysle ze nawet o 800ccm to takie opony sa jak walce i po pierwsze skrzynia dostaje ostro w dupe na startach, po drugie auto jezdzi jakby chcialo a nie moglo, polecam takze pojezdzic na oponach 175/50 w malcu w czasie deszczu gdzie juz przy 155 zaczynaja sie zabawy bo masa rozklada sie na duzo wieksza powierzchnie bieznika i bieznik nie potrafi odpompowac wody a efektem jest uczucie jazdy po lodowisku, wedlug mnie 175/50 to tylko do 1.1 albo do 900 (ale tu moge sie mylic bo nie wiem czy nie lepiej 165, badz 155)
co do moich propozycji jesli chodzi o oponki to na tyl 155/65 a na przod 135/70, ale ja sie zadnym autorytetem nie czuje jesli chodzi o opony i generalnie o samochody takze moge sie mylic ![]() a plastiki od razu out z nadkoli, tam sie zbiera, bloto i wszystko sobie ladnie pod spodem rdzewieje, zawinac, zabezpieczyc i smigac |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2003-09-24 08:08:19 Co do plastikowych nadkoli to kazdy robi po swojemu. Ja zakladam na zimę, na wiosne zdejmuję, myję kercherem i sprawzam stan abezpieczenia. Jak cos nie gra reperuję i jest ok.
|
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-09-24 08:21:47 osobiście najlepiej mi sie jeździ na 135/70/13
jeździłem też na 155/65/13 i troche ślisko na mokrej nawierzchni na nich |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2003-09-24 10:08:23 To prawda ... 175/50R13 na mokrą nawierzchnię są tragiczne. Natomiast na uchej trzyma się niemiłosiernie. Opony generalnie bardzo dobre, ale przerastają silnik. |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-09-24 10:23:56 Ja dzięki tym nadkolom i pożądnej konserwacji zaoszczendziłem trochę kasy podczas remontu mojego bolida ale skoro tak mówicie to je wyrzucę a tylko na zimę będę zakładał. Wogóle to dziękuję za dość konkretne i obszerne wypowiedzi. |
![]() krzych Malaria kraków | 2003-09-24 10:30:56 No a ja mam oponki 135 70R13 wsztstkie 4 i niewyobrażam sobie nadkoli w moim samochodzie.
Wydaje mi sie że sie niezmieszczą |
![]() Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2003-09-24 10:50:05 Co do nadkoli zdania podzielone, moje takie ze mogą coś dawać jak sa założone na auto dobrze zakonserwowane szczególnie otworki do ich mocowania. Mój maqlec miał założone takie nadkola jak go rozbierałem do konserwacji po ich demontażu sie przeraziłem ranty zgnite linia gdzie sie kończyły nadkola a zaczynała blacha były juz znaczne otwory, okazało sie że musze oddac auto do blacharza zanim je zakonserwuje. Wypowiedź blacharza była mniej więcej taka" miałes założone nadkola widać odrazu, jak chcesz zrobic dobrze to auto wywal je i tylko dobrze zakonserwuj, jak sie bedzier coś działo to bedziesz to widział i możesz zadziałać" No i po zastanowieniu myśle że gość ma racje nadkola dostał kumpel który ma malca, ja nawaliłem 3 warstwy bitexu i powinno byc oki. Aha co do konserwacji to powinno sie ją poprawiać co roku!!! |
![]() fostof Nissan Almera Krakow | 2003-09-24 11:05:20 145/70 tyl i 135/70 przod to najlepsze rozwiazanie wg mnie no chyba ze dorwiesz gdzies 145/65 ale bedzie ciezko |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2003-09-24 12:58:36 bardzo dobrą oponą na tył jest RZADKOŚĆ Michelina 155/60R13. Niski profil, opona szeroka ale nie tak ekstremalna jak 175/50 i nie tak droga. |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-09-24 15:31:14 no ale jak to wygląda bez obrazy ale jak taczki z za duzymi kółkami ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-24 15:56:30 no fakt, nie wygląda to za ciekawie... i ta naklejka też jakaś nieciekawa... ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-09-24 16:24:16 heh a propo opon znalazłem delikwenta który jeźdizłw malcu na felach 10 kach.
opona 175*60*10 przód a z tyłu tak samo 175*70*10. Z tego co mówi to V max około 100 - 105 km/h. Siostra mi tłumaczyła bo to facet z klubu niemieckiego. Podobno jedzie jak przyklejony - co ciekawe znalazłem tez hamulce tarczowe pod felgi 10 !!!!! uzbieram tylko kase i kupuje felgi - za bezcen z oponami i od drugiego hample tarczowe 4 sztuki. Jako jedyny mankament - przydałob ysie płyte pod auto zamontowac i wywalic koncówke z tłumika i przespawac by była na wprost bardziej - bo tak to na dziurach trze o asfalt ![]() |
![]() SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-09-24 18:43:36 Przy okazji poruszenia tematu przodu malucha.
Mam zamiar obniżyć przód, obspawać go i tak przy okazji zastanawiam się nad przeniesieniem o 2 cm wyrzej mocowanie wachacza - co wy na to, są jakieś przeciwskazania. |