Swap z 1.4 na 2.0 z RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam propozycje kupienia silnika rs2000 od kolegi Everlasta.
Pytanie moje jest następujące... Co jeszcze muszę dokupić, żeby wrzucić to do mojego Essiego.

Mam 1.4 golasa MK5 5d Htb bez żadnych wodotrysków (mam manualny szyber).

Na dorum jestem nowy więc proszę o jak najdokładniejsze odpowiedzi.
  
 
Bylo wiele razy. Wystarczy poszukac. Potrzebujesz wszystko, lacznie z wiazka elektryczna.
  
 
Na pewno wiazkę,skrzynkę bezpieczników i cały osprzęt może alternator z 1.4 podejdzie.sprzegło mozsz zostawić stare ale proponuję nową tarczę "ale"jak to przy swapach pewnie jeszcze z dziesięć rzeczy będzie do zrobienia
  
 
Maciek Ci nie powiedział wszystkiego? po pierwsze popraw tytuł ,użyj wyszukiwarki bo w każdym temacie o rs2000 pisze jak byk trza prócz silnika :wiazkę ,skrzynie, półosie może skrzynkę bezpieczników itp. Po prostu poczytaj co inni już napisali w podobnych tematach powodzenia!
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:27:53, thomas77 pisze:
Maciek Ci nie powiedział wszystkiego? po pierwsze popraw tytuł ,użyj wyszukiwarki bo w każdym temacie o rs2000 pisze jak byk trza prócz silnika :wiazkę ,skrzynie, półosie może skrzynkę bezpieczników itp. Po prostu poczytaj co inni już napisali w podobnych tematach powodzenia!



skrzynia,półosie zostają z 1.4 a w wyszukiwarce jest wszystko
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:27:34, lukirs pisze:
.sprzegło mozsz zostawić stare ale proponuję nową tarczę "ale"jak to przy swapach pewnie jeszcze z dziesięć rzeczy będzie do zrobienia


Kolego jak masz pisać takie bzdury to lepiej w ogóle nie pisz....
Robiliśmy taki SWAP, z braku czasu zostawiliśmy na krótki czas oryginalne sprzegło z 1.4 i owszem jeździć się dało ale sprzęgło ślizgało się na każdym biegu, a co za tym idzie w bardzo krótkim czasie by się rozleciało. Sprzęgło trzeba nowe, ja zakładałam z 1.8RDA...

Dla porównania sprzęgło z CVH ma 190mm, do Zetecka 220mm a RS 240mm
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:37:03, ALLka pisze:
Kolego jak masz pisać takie bzdury to lepiej w ogóle nie pisz....



"kolego"robiłem z cvh i miało 220mm...nie wyjeżdzaj mi tu z takimi hasłami tylko napisz koledze że 190mm nie da rady.jak przy swapie na rsa zakladasz 18 letnią tarczę z 1,4 to chyba coś nie tak ze swapowiczami
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:48:36, lukirs pisze:
"kolego"robiłem z cvh i miało 220mm...nie wyjeżdzaj mi tu z takimi hasłami tylko napisz koledze że 190mm nie da rady.jak przy swapie na rsa zakladasz 18 letnią tarczę z 1,4 to chyba coś nie tak ze swapowiczami


Zwróć uwagę na płeć!
Ciekawe skąd w 1,4 cvh 220mm?
18 letnią to może i Ty miałeś

Na tarczy 220mm przy skrzyni IB5 RS jeździ bez problemów! I tego trzeba się trzymać.

Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:48:36, lukirs pisze:
"kolego"

raczej koleżanko i dajcie spokój już z uprzejmościami
  
 
Ja miałem w MKIV 1,4 tarczę 220 mm
  
 
Cytat:
2011-11-26 14:37:03, ALLka pisze:
Kolego jak masz pisać takie bzdury to lepiej w ogóle nie pisz.... Robiliśmy taki SWAP, z braku czasu zostawiliśmy na krótki czas oryginalne sprzegło z 1.4 i owszem jeździć się dało ale sprzęgło ślizgało się na każdym biegu, a co za tym idzie w bardzo krótkim czasie by się rozleciało.




skoro sie slizgalo to bylo juz wymeczone, ja poskladalem rs2k na sprzegle z 1,3 auto na sliku upalane na torach itp, i jezdzi do tej pory prawie juz rok,

wczesniej mialem rs2300 na tarczy 220mm i tez nie bylo problemu ze slizgajacym sprzeglem....

biegi tez trzeba umieć zmieniac
  
 
no powiem szczerze że z tak niskimi pojemnościami nie robiłem jeszcze myślałem że te rakiety 1.4 i 1.6 mają po 220mm
nie zakładam 18 letnich tarczy przy swapie bo to mija się z celem.kolega na temat sprzęgła wie wszystko
  
 
Cytat:
2011-11-26 15:04:27, daras84 pisze:
skoro sie slizgalo to bylo juz wymeczone, ja poskladalem rs2k na sprzegle z 1,3 auto na sliku upalane na torach itp, i jezdzi do tej pory prawie juz rok, wczesniej mialem rs2300 na tarczy 220mm i tez nie bylo problemu ze slizgajacym sprzeglem.... biegi tez trzeba umieć zmieniac





  
 
To i ja się przyznam bo nie wiedziałam, że ładowali tam 220, 3 swapy i wszystko było na 190mm

Daras na 220mm ślizg nie występuje w najmniejszym stopniu


To o co teraz sprzeczka?

BTW przy IB5 też Wam szybciej przeguby zdychają?
  
 
Cytat:
2011-11-26 15:09:04, ALLka pisze:
To o co teraz sprzeczka?



Spokój ma być

A koledze jeszcze raz polecę wyszukiwarkę bo tam jest absolutnie wszystko napisane. Moim zdaniem temat do zamknięcia
  
 
sanki jeszcze potrzebuje z rsa ( chyba, ze sie myle ). najprosciej i najtaniej kupic rsa i przekladac. dokupywanie i skladanie z 20-stu innych moze byc drozsze i trudniejsze do wykonania.

to co proponuje everlast uwazam, ze jest dla osob, ktore rsy juz maja i maja problem z wlasnym silnikiem. dla kogos kto chce robic swapa polecam kupienie calego na czesci.

w rsie masz tez wieksze tarcze z przodu i z tylu ( z tylu tarczobebny w wiekszosci rsach i jesli chcesz miec z tylu hamulce rsowe to musisz przekladac cala beke ). jest inna linka recznego.

poczytaj, bo pare osob robilo swapa z rsa
  
 
Sanek potrzebuje jakby skrzynie też przekładał.
  
 
Lepiej całego rsa, Everlasta silnik na pewno się komuś przyda prędzej czy później.
Przeguby padają bo w rsie są większe. Mi przy 1.6 padały jak muchy, do tego stopnia że kupowałem na zaś.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach