MotoNews.pl
  

[S] Silnik Fiat 126p 700-tka 555 na dużym zaworze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam silnik 126p
- głowica po pełnej obróbce
- zawory ssące 36mm, wydechowe 33mm
- nowe prowadnice, gniazda zaworów i sprężyny
- powiększone, polerowane kanały
- splanowana 6mm
- wałek oryginał 555 + nowe szklanki
- 700-tka
- wał Bis
- cylindry po szlifie, tłoki CC700
- lekki zamach
- sprzęgło z 700-tki
- wydech breda
- koło pasowe alu 1:1
- itd.

Świeżo poskładany, przebieg mniej niż 100km. Nie był używany w zawodach.

Cena: 1600zł do małej neg.
Nie sprzedaję na części!

Więcej info: 507062726 lub prv.
  
 
Był hamowany? Jakiś wykres?
  
 
Nie, nigdy nie hamowany. W aucie był niespełna 100km, później malan miał małą przygodę, został rozebrany...i nigdy już nie złożony.

Głowica zrobiona w Gliwicach www.polok.pl blok zrobiony w Sanecznik Auto-Szlif w Rybniku. Uszczelki, gumki, panewki korbowodowe, pierścienie, rorząd (700) nowe.

Przesyłam kilka foto silnika:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
  
 
a gaźnik do tego jakiś jest? inny osprzęt?
  
 
Cylindry splanowane o 6mm, głowica o 6mm czyli wszystko niżej o 1,2cm, blachy się dało założyć? Bo jak rozumiem to na seryjnej korbie złożone?
  
 
gdzie jest napisane ze cylindry sa splanowane -6mm?
  
 
Cytat:
2011-12-30 10:06:48, Allwall pisze:
gdzie jest napisane ze cylindry sa splanowane -6mm?


jak weźmiesz tłok 77 i z bisa/cc700 to sie dowiesz dlaczego napewno są obniżone.
  
 
głowica -6mm i jeszcze zachowały się rowki na spaliny? Z ciekawości pytam, pamietam że w moich bobach szybciej rowek znikał.
  
 
Blok i głowica po -6mm. Gaźnik przerobiony. Info mailem lub tel. bo robi się z tego ogłoszenia "śmietnik". Przesyłam foto w komorze silnika. Poniedziałek/wtorek będę w garażu, to zrobię foto. Motor jest w zasadzie kompletny, brak dolotu, ale może odzyskam go lada dzień. Cena do MINIMALNEJ negocjacji.




Uploaded with ImageShack.us