[s] Szpera prototyp do mostu polskiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




ok. 40 Nm spięcia

nie testowane

regulaminowa cena - 100zł

szydercy do boju
  
 
powiedz tylko z czego to sprężyna czekam na testy ciekawe czy będzie to lepsze od tej kiedyś krążącej po forum.
  
 
sprężyna zaworowa i dwie nakretki - grat na pewno zajebisty długo działający sprzęt
  
 
pojeździj na tym w kółko powoli po parkingu wtedy wyjmij i zmierz naciąg
żadna sprężyna nakrętki i podkładki nie są w stanie ograniczyć ruchu kół koronowych względem siebie
co najwyżej zajdziesz kupę opiłków w moście z tych nakrętek
  
 
Nasz forumowy król druciarzy szuka poprostu wybitnie pierdolniętej jednostki, która ten jego drutpatent przetestuje...
  
 
Toż ten patent ma działać wbrew logice, żeby zwiększyć tarcie należało by satelity cisnąć w dokładnie przeciwnym kierunku. W tym przypadku może na początku coś się będzie działo zauważyć ale później albo nakrętka się zetrze albo płaszczyzna oparcia satelity w obudowie dyfra. Tak czy owak tarcie spadnie i dyfer powróci do standardowego spięcia a jego kondycja będzie gorsza niż przed tym modem. Jak już trzeba by rozpierać koronki półosi ale ten temat wałkowaliśmy już x razy.
  
 
Cytat:
2012-01-11 08:58:58, Furiosus pisze:
Nasz forumowy król druciarzy szuka poprostu wybitnie pierdolniętej jednostki, która ten jego drutpatent przetestuje...



i jeszcze za to zapłaci bo za darmo nie dam ładnie sie prezentuje na półce
  
 
Cytat:
2012-01-11 09:35:03, Tailgunner pisze:
ładnie sie prezentuje na półce



podobnie ładnie jak gówno w słoiku - ale nie jest to powód do jego tam trzymania a przede wszystkim wytwarzania. nie szkoda Ci czasu na takie pierdoły? nie lepiej fiata oddrutować w tym czasie?
  
 
Cytat:
2012-01-11 09:40:52, Furiosus pisze:
podobnie ładnie jak gówno w słoiku



są różne gusta, co kto lubi

w takim razie mogę GRATIS dorzucić duży słoik
  
 
Panie majster zrobione, gdzie wyrzucić

Zastanów się na spokojnie, tak jak Ci napisali to nie spełni oczekiwanej roli, a wręcz będzie szybkim powodem... problemów
  
 


Druciarstwo, to najgorsza rzecz, jaką można spotkać w sporcie samochodowym.
Przodownikiem w druciarstwie, był Jerzy Dichene Druciarz - czyli Jurek Dyszy. On też miał rajdówkę na drut system.

I ludzie tłumaczę, że lepiej, żeby ładnie i wogóle, a ten dalej drut wykręca z ogrodzenia - Fe.
Cytat:
podobnie ładnie jak gówno w słoiku - ale nie jest to powód do jego tam trzymania a przede wszystkim wytwarzania. nie szkoda Ci czasu na takie pierdoły? nie lepiej fiata oddrutować w tym czasie?


  
 
jak na razie to chyba tylko Piotrek42gv sie na poważnie zastanowił nad moją szperą, chociaż teraz to się już pewnie nie przyzna
  
 
Nie ma sięco zastanawiać bo nad tym tematem już niejeden dumał i nic z tego nie wyszło. Albo nie działało, albo działało krótko albo nie tak jak należy...
  
 
Wszyscy inni poważnie zastanowili się nad tym już dawno temu. Przedewszystkim to jest szpera ze stałym spięciem a nie procentowa, a spięcie to jest mikroskopijne
  
 
ja sie zapytałem z ciekawości bo widziałem podobny patent w e30 i tam według userów działało. Wsadź do auta i będzie wiadomo co to warte wątpię żeby ktoś dał kase za 2 nakrętki i sprężynę zaworową ze stara z ego co pamiętam w BMW wytrzymało to koło 10tysi i sie wycierało
  
 
Magnetyzery też podobno działają
Co to jest 40nm...
  
 
Cytat:
2012-01-11 17:10:36, jaqo pisze:
Magnetyzery też podobno działają Co to jest 40nm...




Jak to co? Na tyle się prawie czapkę w roverze przykręca
  
 
A tak w ogóle to moim skromnym zdaniem jeśli te 40 Nm to jest pomiar ze zdjęcia, to on jest zafałszowany...Przyłóż klucz w osi przebiegającej przez środek mechanizmu o nakrętkę, na którą jest klucz założony a nie tak jak na zdjęciu i wtedy zmierz...
  
 
Cytat:
2012-01-11 18:48:15, Poochaty pisze:
A tak w ogóle to moim skromnym zdaniem jeśli te 40 Nm to jest pomiar ze zdjęcia, to on jest zafałszowany...Przyłóż klucz w osi przebiegającej przez środek mechanizmu o nakrętkę, na którą jest klucz założony a nie tak jak na zdjęciu i wtedy zmierz...


to samo zauważyłem klucz załóż na śrubę prostopadle do głowy dyfra
  
 
A tak w ogóle to nie powinien sobie tego klucza założyć na koniec półosi? Wtedy by był pomiar momentu przy którym następuje poślizg wewnętrzny, taką metodę podają fabryczne instrukcje i 126p i 125p, o ile pamiętam służy do tego dedykowany dynamometr (narzędzie fabryczne nr...