B235 R-AERO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
2001 ROK SREBRNY ,SEDAN FUL OPCJA -KUPIONY , ZOBACZYMY JAK SE BEDZIE MIAŁ Z OMEGĄ NA LOTNISKU
TYLKO SILNIK MA WYJĘTY ALE TO JUZ NIE PROBLEM
  
 
złomegi V6 wyprzedza od dwójki wzwyż (na kilka długości) do 200km/h
bardzo krótkie dwa pierwsze biegi ma
oczywiście mowa o 9-5 230 koniuff

wreszcie właściwy wybór


szwedy rzondzom
  
 
Eeee, jeszcze trzeba mały ciptuning zrobić
  
 
moćno piknie bedzie
prawdziwy ogień z dupy zwłaszcza że jednostek napędowych mnie nie zbraknie
  
 
Oj, będzie się działo
Dół od razu od B234 pod przyszłe akcje wrzucaj








  
 
ładne auto
  
 
Ładny! A jaki to ma napęd, ten słuszny czy ten mniej?
  
 
dojechał,śodek tip top. nowe gumy i układ hamulcowy przó i tył tył prawe drzwi i błotnik trzeba podpicować , porysowany, stan ogółny 9 na 10 , motor kaput 204 na liczniku, nagłośnienie 5+napęd przodek, ale manual jak to megi naisał szwed dżondzi )
  
 
serducho dojechało z 2003 r wraz z manualem 52 tys mil bedzie ogień za tydzień
  
 
Bedzie popylać, szkoda, że to tylko przedni napęd...

Mniej strat ale jednak na zakrętach z większą mocą będzie
przód uciekać i to mocno. Ale fajna bryka.

Miałem kiedyś... z 16 lat temu golfa GTI, 136KM, na tamte czasy
nawet szybkie wozidełko (mała masa, coś koło 800 kg, golf I) ale...
no właśnie ale... ten przedni napęd (kierę wyrywalo z rąk na łuku)
a jak depnęło się to zamiast mieć trakcję to przód żył po swojemu.

Oczywiście saba nie można porównać do golfa I... ale fizyka się
nie zmieniła od 16 lat.. mam nadzieję
  
 
No jakbym swoją SAABinkę widział
Ino moja w automacie była.
I zamieniłem na czołg, zwany łomegą
  
 
fomin, kabelek masz czy gdzieś będziesz jechał dłubać komputerową moc?
  
 
narazie zostaje to co ma czyli 230 . dostał nowe docisk i tarcze , ceny sa naprawde kosmiczne
  
 
  
 
  
 
nie mam pojęcia, jak Ilku znajduje na to czas

ogień z dupy II


...fajnie to się może prowadzić

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2012-02-28 12:48:45 ]
  
 
heheh - ten motor ułożony w dobrą stronę wygląda znacznie lepiej
przedni napęd to shit i nic mnie nie przekona do zmiany zdania choćby na lotnisku zwijał asfalt do 5-ki włącznie

(co tym gorzej o nim świadczy)

p.s. przedni napęd im lepiej przyspiesza tym gorzej skręca

Ilku ładnie go tam upchnąłeś do tyłu podoba mi się ta ilość miejsca pomiędzy chłodnicą a silnikiem - będzie miał rozkład masy jak beemka

[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2012-02-28 13:16:21 ]
  
 
Na razie to tylko przymiarki, silnik nie jest jeszcze złożony. Ustawiłem i wypoziomowałem blok. Założenie było takie, że skrzynia i poduszki silnika zostają w tym samym miejscu co w V6
Może tym tygodniu uda się pospawać łapy silnika, jak dostanę poprawione elementy z CNC.
  
 
a krzynka pasuje jakimś cudem (rozumiem, że zostaje ze złomegi) czy strugasz flanszę no i co z elektroniką / zegarami itp ?
  
 
Skrzynia pasuje P&P. Co lepsze, sprzęgło z omegi też pasuje P&P
Prędkościomierz bierze sygnał z ABSu więc luz, obrotomierz chyba wrzucę z 2,0 (4cyl.), jak nie będzie chodził to włożę mechanizm obrotomierza z saaba
Cała wiązka i osprzęt silnika będzie saaba (trionic 5.5 odpowiednio dostrojony).