| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2012-01-24 15:12:31 No widzę że coraz więcej klasyków się tu pojawia brawo oby tak dalej powodzenia ![]() |
Pablo79 F&F MEMBER FSO 125p / PF 125p M ... Puławy/Lublin | 2012-01-24 15:37:31 |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-24 16:02:24 Fajnie to wygląda Łukaszu!
Pozdr od "7" z Bielska! |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2012-01-24 18:26:38
A mój typ numer jeden to od zawsze to :
To jest dla mnie po prostu mega miazga |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2012-01-24 18:49:23 jaki piekny kolor!
|
max_xa5 126p 91r, 126p 84r Opole Lubelskie | 2012-01-24 18:51:50 Mam taki na motorynce:d |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2012-01-24 19:41:01
jak to było??? kawałsraki??? |
max_xa5 126p 91r, 126p 84r Opole Lubelskie | 2012-01-24 19:52:05
Jakoś tak |
mauzer64 F&F MEMBER ![]() 21 x fiat Zebrzydowice | 2012-01-24 22:44:24 Jeżeli blacharka jest taka jak piszesz, to pogratulować, bo siódemki lubiała korozja.
Bardzo lubię siódemki, chciałbym kiedyś sobie taką zrobić
Uploaded with ImageShack.us ----------------- Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850 www.jarcar.net |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2012-01-27 21:35:41 Czy to ten z otomoto bez kwitu? ----------------- http://plepleple.pl |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2012-01-30 16:12:03 Bez kwitu znaczy bez dokumentów.
Zależy o którym 1050 mówisz, jeśli o tym który występował w 127 to jest to gabarytowo taki sam blok jak 1300. Natomiast 1050 z Autobianchi a112 jest na bazie 900 ale powodzenia w szukaniu silnika i części do niego. |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-01-30 16:32:22 ja w 127 mk1 mialem silnik z rodziny fire, dokladnie 1.0 fire ze skrzynia 5ka i poloskami z lancii y10. skrzynia 5ka byla bardzo blisko podluznicy ale sie miescila, ze skrzynia 4 biegowa{od silnika 750 fire np z pandy} mysle ze nie byloby zadnych problemow. Kwestia dorobienia porzadnie mocowan silnika. Na oryginalne mocowania ponoc siada silnik sohc {1100-1600}z fiata 128, ritmo regaty itp, byl daaawno temu taki 127 z silnikiem z zastavy na forum
Albo poprostu 1300 sport z mk3 ale ze skrzynia 4 biegowa, mysle ze w takim ukladzie odpadnie rzezba z podluznica. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2012-01-30 16:48:44
Ano był. Ale: a) silnik nie siada wprost, trzeba rzeźbić mocowania i nie tylko b) ledwo się to mieści, do tego ciężkie bydlę jest, trochę bez sensu taki silnik Nawiasem przypomniałeś mi studenckie lata jak nosiłem na zajęcia plecak z narzędziami
EDIT: Ten 127 miał jeszcze unikatowe rarytaśne zegary z obrotomierzem i licznikiem przebiegu dziennego
[ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2012-01-30 16:54:20 ] |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-01-30 17:00:22 do 1050 i do 1300 trzeba dorobić mocowania w budzie, do tego do skrzyni 5 należy wymienić podłużnicę z MK3, co już jest dość mocną ingerencją w nadwozie. Nie wiem jaka jest różnica w silnikach 900 a 1050 ale 1300 od 1050 waży o 40kg więcej przynajmniej całe auta tyle mają różnicy w masie. W rzeczywistości też jest duża różnica bo 1.3 w 2 osoby jest cięzko udzwignąć.
Zresztą jak to ma być klasyk bez usportowienia zawieszenia hampli to niech zostaje 900 i po problemie, ewentualnie skrzynie 5 wsadzić tylko czy będziesz sie po trasie poruszać szybciej niz 100km/h?? bo jak nie to ze skrzynią też bym sobie odpuscił. |
LukaszS3 Lancer Evolution V Skoczów | 2012-01-30 17:21:31 A jeśli silnik 1050 współpracowałby ze skrzynią 4 biegową z mojego obecnego 127 to już to coś zmienia? |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-01-30 17:41:18 1050 ohc zdaje sie nie pasuje do skrzyni z 903 ohv. |