[MK VII] Powietrze w układzie paliwowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Odrazu zaznacze że jestem zielony w tych sprawach.
Po wymianie pompy wtryskowej (poprzednia ciekła), samochód zaczął się dziwnie zachowywać i gasnąć.
Wymieniłem przewody doprowadzające paliwo do pompy wtryskowej na przeźroczyste i okazało się, że w miejscu gdzie jest filtr paliwa i ta ręczna pompka samochód zasysa powietrze.
Poprzedni właściciel też musiał mieć z tym problem bo pompke tą zakleił silikonem.
Część wymieniłem na używaną ale problem pozostał.
Zastanawiam się czy mogę ominąć filtr paliwa z tą pompką i puścić bezpośrednio przewód do pompy wtryskowej?
Po drodze jest jeszcze taka czarna kostka do której dochodzi paliwo- imobilajzer? Pomocy!
  
 
a jaki silnik?
filtra się nie omija. Prawdopodobnie albo obudowa filtra jest nieszczelna albo sam filtr. Oringi z filtra paliwa mogą być sparciałe.
Wymień filtr a najważniejsze razem z filtrem dostaniesz 3 lub 4 sztuki różnych oringów.
  
 
to jest prawcopodobnie podgrzewacz paliwa.a zaworek zwrotny masz??
  
 
Jeśli rady nie pomogą to wstaw sobie taki filtr zamiast tego co masz

  
 
Luckyboy dobrze mówi. Gdybym teraz był na Twoim miejscu to bez zastanowienia wywaliłbym tą pompkę z obudową filtra. Zamiast tego wstawić uniwersalną ręczną pompkę (gruszkę), zaworek zwrotny i filtr paliwa taki jak pokazał Luckyboy. Podgrzewacz paliwa można zostawić tylko trzeba pamiętać o tym, że musi być przed filtrem oraz najlepiej usunąć te fabryczne złączki i założyć przewód paliwowy 7 mm (ciężko wchodzi, ale przynajmniej dobrze się trzyma i jest szczelny bez opasek). Koszt części to 100-120 zł, a efekt taki, że nie ma ani jednego bąbelka przed pompą wtryskową.
  
 
To czarne to jest napewno podgrzewacz paliwa.
Ignus możesz próbować omijać różne rzeczy ale omijać filtra osobiście nie radzę.
PS.
pokombinuj sobie na krótko na razie i po kolei eliminuj i pompkę a później filtr i ci wyjdzie co przepuszcza air.