MotoNews.pl
  

[126p] Lubelska rajdówka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco



[ wiadomość edytowana przez: ODZIEM102 dnia 2012-02-21 22:30:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2012-02-21 23:17:33 ]
  
 
Siema, na początku wypadało by sie przedstawić więc Cześć jestem Kuba jestem z Lublina mam 18 lat ale to już jest mój 3 maluch gdyż 2 poprzednie były na b1. Dobra teraz do przejdźmy do meritum, projekt zacząłem od zakupu całkiem niezłej jednostki od kolegi jest to seryjna 650 z głowicą -2.6mm trochę podłubanym gaźniku, ale niestety nie moge zdradzic co jest w środku bo to patenty mojego kumpla;p do tego dolot zbudowany przez pana Węglarskiego, koło pasowe 1:1, wiatrak alu race-techa koło zamachowe 2.7kg, wydech to jakiś stary patent z RC obwinięty taśmą termiczną i chłodnica oleju. Potem naadszedł czas na poszukiwania budy ktorą znalazłem u znajomego w stodole, miała być do KJS ale nie wyszło mu i oddał mi ją za 300zł jest to podobno 85' rocznik ale to nie jest ważne, następnie swoje kroki skierowałem ku zawieszeniu i założyłem 4 amorki KYB i do tego z przodu resor 8cm z dodatkowym piórem a na tył springi z poldolota tracka przecięte na półw między czasie żeby było śmiesznie i nietypowo wymyśliłem swój dolot z dachu skierowany i do silnika i na chłodnice oleju, potem nadszedł czas na wnętrze gdzie wylądowała 1/2 klatki fotel mirco XL dla kierowcy z pasami 3' 5pkt i bimarco B z jakimiś 3pkt pasami do tego na desce wylądowały 3 autogaugany voltomierz, ciśnienie i temp. oleju oraz obrotomierz z DF i ostatnim krokiem było malowanie i oklejenie w jak najciekawsze wlepy no dobra to chyba tyle i teraz najciekawszy punkt tego postu czyli zdjęci z budowy i ostatecznego wyglądu i jego głównego przeznaczenia:































































































Fajny maluszek ale ten wlot na dachu to jakaś kaszana nie pasuje w ogóle.
  
 
Wlot na dachu i gleba to jakiś absurd
  
 
e tam kaszana, chłopak przynajmniej jakąś innowacje wprowadza, nie leci za schematami dobry fur, widać że użytkowany w celu w którym został zrobiony i tu plus
  
 
Stylowy Jak już wcześniej mówiłem widać, że jest pomysł na auto.
Poka aktualne foto komory
  
 
poniosło cię chłopie z tą glebą wlot no cóż jest inaczej
Ale i tak widać że mimo młodego wieku nie błądzisz tak bardzo
  
 
no wlot troszke kontrowersyjny i ciężko będzie to naprawić, jak auto do lansu to gleba może być tylko z tyłu szerszy laczek bo naciągnięty jest nieziemsko. Jak chcesz tym troszkę poupalać to trzeba będzie to podnieść ale ogólny kierunek całkiem niezły.

Jak zobaczyłem pierwsze zdjecia to sie przeraziłem że to jakiś kolejny wynalazek
  
 
A mi się podoba, pomimo tego że jest niefunkcjonalnie- za nisko Taki mały maderfaker
  
 
Cytat:
2012-02-22 06:51:39, Try3ek pisze:
...jak auto do lansu to gleba może być tylko z tyłu szerszy laczek bo naciągnięty jest nieziemsko. Jak chcesz tym troszkę poupalać to trzeba będzie to podnieść ale ogólny kierunek całkiem niezły.


Tyle że chłopak już tym w miarę regularnie upala po lubelskim torze i za to plus ode mnie.
  
 
Cytat:
tylko z tyłu szerszy laczek bo naciągnięty jest nieziemsko.



I o to wlaśnie chodzi
  
 
widziałem auto parę razy na torze i moje odczucia są mocno mieszane. Po pierwsze zawieszenie taczka jak wpadłeś na wyryp to Ci odpadła maska, a ja przynosiłem dolot węglarskiego wcale nie pracuje. Co do silnika to lipa z tymi patentami bo seryjne 650 Michała jedzie lepiej ale to pewnie wina źle doregulowanego silnika. Wlot w dachu hmmm... jak spełnia swoja funkcje to mi nie przeszkadza. Ale ta płoza z przodu to lipa straszna. byle zaspa i ja zostawisz i wiem że lanserska ale niestety nie ma półśrodków albo auto do upalania albo do lansu. Ogólnie może być ale musisz wybrać właściwą drogę albo lans albo ściganie się
P.S
jak zlikwidują Tor nie dasz rady na tej glebie jeździć i wyreguluj silnik.
  
 
Milten z dedykacją dla ciebie

jakby ktoś nie wiedział to tak w tej chwili wyglada komora silnika

A teraz co do gleby, panowie samochód przystosowałem do wyścigów torowych poniewaz tylko takie u nas są, tego typu zawieszenie sprawuje sie idealnie,z tyłu są opony 145 wiec szerszych 12 już prawie nie ma, a dotego prakycznie cała droge odmnie z garazu do oru wyremontowali ostatnimi czasy więc nawet dojazd jest dosyć komfortuwy, nieliczac hałasu który i tak ukrywam pod słuchawkami interkomu;p
  
 
poczekaj jeszcze rok jak zamkną tor a po za tym jak masz taką glebę to to auto się po prostu hujowo prowadzi.
  
 
Już się prują o hałas i mierzą by nie dopuścić do tych ostatnich imprez, tak więc wątpię w to ,że będzie do końca roku.
Na KJS Kraśnik będziesz musiał go zdecydowanie podnieść
  
 
dolot to jakaś czarna dziura widać bo prowadzi do .. komory silnika ale jaki to ma cel hmmm
  
 
Cytat:
2012-02-22 20:03:06, mariuszplewik pisze:
Już się prują o hałas i mierzą by nie dopuścić do tych ostatnich imprez, tak więc wątpię w to ,że będzie do końca roku. Na KJS Kraśnik będziesz musiał go zdecydowanie podnieść


tak jak piszesz widać że user nigdy nie upalał fury poza torem Nie wie co dobre
  
 
Widze weglarski uwielbiam juz twoj samochód