MotoNews.pl
1 Acer Aspire One D257 - OPINIE (265087/132)

Acer Aspire One D257 - OPINIE

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam okazje kupić taki sprzęta za 600zł. Użytkowany 4 miesiące
Ponieważ nie znam się kompletnie na komputerach, mam prośbę o opinię. Potrzebny mi jest do użytkowania internetu, przrechowywania danych. Żadnego grania w gry itp nie przewiduje.

Bardzo fajny notebook (w zupełności ci starczy do neta, dysk ma w miarę pojemny jak na notebooka i do jakichś prostych gier też się nada), Jeżeli jest w fajnym stanie i z gwarancją to w tej cenie na allegro na pewno nie kupisz.

Laptop do przechowywania danych?

Cytat:
2012-03-15 17:59:50, jacekes pisze:
Laptop do przechowywania danych?

co w tym dziwnego mój przechowuje ale ja mam dysk 600 giga

Ja ostro użytkuje Toshibe A350-13B, dysk 500GB. Z grami bardzo dobrze sobie radzi, ostro upalam rajdowe gry, sportowe, a touchpad nawet strzelaniny wytrzymywał. Ogólnie to gram w najnowsze gry, więc wymagania mają spore. Właściwie to jest mój główny komputer, nie lubie tych dużych pudeł po prostu. Także, szczerze mogę polecić tego laptopa, całości dopełnia dobre nagłośnienie harman/kardon.
Sorry, wiem że nie na temat.

Cytat:
2012-03-15 19:17:56, CEHU pisze:
co w tym dziwnego mój przechowuje ale ja mam dysk 600 giga

Dość duże ryzyko uszkodzenia dysku, kradzieży albo zgubienia kompa? No chyba, że mówimy o przechowywaniu filmów ściągniętych z netu.

nie ukrywam że laptop z racji swojej wielkości 17,3 raczej jest użytkowany w domu, ewentualnie w miejscach znanych mi dobrze i bezpiecznych, także bez obaw

10,1 cala i natywnej rozdzielczości 1024 x 600 pikseli do przeglądania neta w podróży fajny. W domu

Jacek nie przesadzajmy znowu co do wrażliwości dysków.