MotoNews.pl
  

Wagi silników dp 126p: 650, 900, 1100

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,

Czy ktoś z Was się orientuje jaka będzie różnica w masie silników pomiędzy:

650 i 900

900 i 1100/1200

Zastanawia mnie głównie to drugie porównanie bo u wielu źródeł usłyszałem że silniki FIRE są bardzo lekkie, czy możliwe że lżejsze od starej 900tki?

Pytam ponieważ przymierzam się do zeswapowania Maluszka.
  
 
wrzucaj od razu 1,2 bo mniejszych nie ma sensu
  
 
możliwe ale po pierwsze temat był, po drugie masa a rozkład masy to nie to samo....
  
 
Cytat:
2012-04-01 21:55:47, CEHU pisze:
możliwe ale po pierwsze temat był, po drugie masa a rozkład masy to nie to samo....



Nie sądzisz że masa silnika wpływa na rozkład masy w aucie?
  
 
Cytat:
2012-04-02 00:12:53, corek pisze:
Nie sądzisz że masa silnika wpływa na rozkład masy w aucie?


chodziło mi o to zę np. w 900 masa silnika jest bardziej z koncentrowana czytaj silnik nie jest wysoki tym samym środek ciężkości jest lepszy dla lamucha, już nie mówiąc o tym że silnik jest krótszy co za tym idzie mniejsza masa jest za tylną osią...
  
 
Cytat:
2012-04-02 00:51:44, CEHU pisze:
chodziło mi o to zę np. w 900 masa silnika jest bardziej z koncentrowana czytaj silnik nie jest wysoki tym samym środek ciężkości jest lepszy dla lamucha, już nie mówiąc o tym że silnik jest krótszy co za tym idzie mniejsza masa jest za tylną osią...



To też jest bardzo cenna wiadomość, którą biorę pod uwagę.
  
 
Prociem pan

900 z całym osprzętem tj. kolo zamachowe, tarcza + docisk, kolektor wydechowy, altek, pompa wody, rozrusznik, kompletna kopułka wtrysku + olej ~80 +/- 1kg

FIRE ok.70kg waży

650 coś koło 60 waży chyba
  
 
Dokopałem się do notatek - 650 na pandzie z dwoma gaźnikami 66kg więc seria będzie bliżej 60kg.
  
 
Cytat:
2012-04-06 21:38:16, dommel pisze:
Dokopałem się do notatek - 650 na pandzie z dwoma gaźnikami 66kg więc seria będzie bliżej 60kg.



Nie wiem z jaką ilością oleju ale ostatnio ważyłem cały silnik z osprzętem i ważył dokładnie 59kg.