[MkVII] Brak mocy gdy zimny 1.8 TDI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A więc tak:
Brakuje mu mocy gdy jest zimny (żeby ruszyć trzeba wkręcać na wysokie obroty) i gdy jest zimny kopci na czarno, ogólnie głośno działa (klepie), a w zimie przy -10 i niżej w ogóle nie zagadał - świece żarowe sprawne, wtyski raczej dobre bo spala 5,5-6,5l/100km.
Zauważyłem też że przed ostatnią wyminą oleju ubyło go dość sporo (było na minimum). Wąż od IC, EGR, i trochę turbina były urąbane olejem. Aha i jeszcze ogólnie podczas jazdy słabo turbinę słychać (nie wiem może tak ma być). Jak się nagrzeje to się zarąbiście ciągnie idzie od samego dołu chyba tak jako powinien Trochę mi pasek od alternatora ślizga (nie mam czasu go zrobić) ale to chyba nic nie szkodzi
Co może być winne takiej pracy silnika


[ wiadomość edytowana przez: Konrad_kusior dnia 2012-04-02 16:24:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: Konrad_kusior dnia 2012-04-02 19:23:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: Konrad_kusior dnia 2012-04-02 20:04:48 ]
  
 
na pompie masz przestawiacz kąta wtrysku, prawdop. masz go uwalonego.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
mozesz sprobowac wyciagnac brazowy przekaznik odpowiedzialny za pompe wtryskowa, jak opuscisz skrzynbe bezpiecznikow to jest to przekaznik po lewej stronie na srodku skrzynki. Po jego wyciagnieciu nie bedzie wyprzedzania wtrysku przy zimnym silniku byc moze bedzie idealnie odpalac (u mnie tak bylo w niejednym escorcie d/td). Czasem dzieje sie tak przy niezbyt dobrym ustawieniu pompy wtryskowej na kole zebatym rozrzadu.