Espero 1.5 LPG-przy mniejszych biegach gaśnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przekręcam kluczyk raz i zaczyna te swoje trzy tradycyjne sygnał-ki przestaje, to przekręcam drugi raz i rozrusznik kręci ale nie odpala, dopiero jak zaczynam wciskać kilkanaście razy pedał gazu dopiero uruchamia się.
Przy mniejszych biegach np jak ruszam z jedynki, albo wsteczny daje, to często auto traci moc i gaśnie i wtedy bez problemu się odpala, albo jak zbliżam się do skrzyżowania zmniejszam prędkość to tez gaśnie czasem, takie odczucie jak bym sprzęgło puszczała a mniej gazu dodała.

Pod czas jazdy wyświetla się ABS i zaraz obok taki symbolik zółty to się nazywa cheek coś tam czy jakoś tak Nie znam się, ale wydaje mi się ze może trzeba regulować gaz i zmienić filtr gazu, ale z drugiej strony skoro auto odpala na benzynie to może problem z pompowaniem paliwa z zbiornika do silnika?
Moze za mało benzyny jest w zbiorniku? Zawsze tankuje co 300 km-30 litrów gazu i do tego 5 litrów benzyny, czy to wystarczająco czy może za mało??? Każdym bądź razie czy te espero 1.5 można podłączyć pod komputer i sprawdzić co z nim a szczególności czy wszystko w gazie okej?
  
 
To check coś tam to jest check engine czyli po naszemu sprawdź silnik. Espero można podłączyć pod komputer, albo jak kto woli pod spinacz biurowy Jeśli świeci się check to nawet trzeba to zrobić. Zaprowadź auto na komputer albo osobiście odczytaj błędy.
  
 
Twój problem z gaśnięciem przy dojaździe do skrzyżowania to chyba w tym espero normalka w sensie, że każde espero to przechodzi.

Nikt dokładnie nie wie co może być konkretną przyczyną, ale u Ciebie komputer pokazuje błąd więc masz lepiej bo większosci komputer nic nie wskazuje.

Podstawy - czujnik przepustnicy, silnik krokowy, sonda.

Kiedy wymieniane świece, kable i ogólnie układ zapłonowy ?


Także to przechodziłem na początku pomogła wymiana krokowca, ale potem zaś się zaczynało i w sumie sam juz nie wiem co było powodem.