[MK V]1,6 ben+gaz gaśnie po rozgrzaniu przy zm. biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem z fordem escortem cabrio 1,6 1991r 77kw problem jest nastepujacy jak odpalam auto wszystko jest elegancko jade przed siebie ale jak juz sie nagrzeje i wlaczy sie wentylator i chlodzi go to jak wskazowka opada i wciskam sprzeglo aby zmienic bieg to mi auto gasnie i bez roznicy czy na benzynie czy gazie i musi chwile ostudzic bo jak chcem odrazu odpalic to odrazu obroty spadaja i gasnie ,i jak ostudzi to moge jechac dalej do ponownego cyklu prosze o pomoc pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-04-26 20:54:04 ]
  
 
nie wiem-cewka?
  
 
Krokowiec? Ew może podkręcić obroty niskie na przepustnicy?
  
 
hmmm ... pompa wody, głowica? Cieknie Ci coś ? A gumy z płynem chłodniczym co idą od chłodnicy do baniaka z płynem chłodniczym masz mocno napuchnięte ? Jak skała wtedy są twarde ?
  
 
Możliwe, że went pobiera duży prąd i altek nie nadąży za obciążeniem.
  
 
Może czujnik od wentylatora? Moj escort tez miał rózne odchyły związane również z wentylatorem, np. odpalał tylko jak wentylator zgasł. Tylko ze ja wtedy wymieniłem wiecej czesci wiec to tylko propozycja.
  
 
czujnik do wentylatora mam podlaczony do tej grubej rury przy chlodnicy wcinka zrobiona a tam co powinnien byc przy termostacie to odlonczony siedzi stary bo ten nie trybil i nie wlanczal wentylatora dlatego zrobilem tam na dole cz=ujnik wstawiony czy to ma znaczenie a i jeszcze jedno u mnie skrzynka tam gdzie przekazniki to na krotko podlaczona moze ja wymienic ? moze to otochodzi i szaleja przekazniki;/ no nie wiem pomozcie moze ktos mial taka przyczyne jak u mnie;/ pozdrawiam lukasz bede szukac wszytkiego krokowiec przeczyscilem i nic nie dalo rura jest miekka nie twarda termostat wymienilem cewki nie sprawdzalem bo nie wiem gdzie jest slaby ze mnie mechanik;/ pozdrawiam lukasz
  
 
Łukasz, postaraj się pisać z przecinkami i kropkami. Nic nie zrozumiałem z twojej wypowiedzi. Napisz jeszcze raz co zrobiłeś z skrzynką bezpieczników.
  
 
heh dzisiaj rozwiązałem ten sam problem w swoim essie
tylko że u mnie już wcześniej był podciągnięty na przepustnicy
okazało się że elektro magnes w krokowcu był dupnięty
wymieniłem na drugi i hala tańczy aż miło
trzyma równiutko ciut poniżej tysiąca obr/min
przy okazji rozwiązałem problem opóźnionej reakcji na pedał gazu na benzynce
czujnik położenia przepystnicy również dupnięty
  
 
witaj mam do ciebie prosbe (maly10001) to jest moj nr gg 7010258 chcem pogadac na temat tej przyczyny co napisales ze taki sam byl problem jak u mnie pozdrawiam lukasz
  
 
Cytat:
2012-05-05 17:31:48, lukaszlukasz pisze:
witaj mam do ciebie prosbe (maly10001) to jest moj nr gg 7010258 chcem pogadac na temat tej przyczyny co napisales ze taki sam byl problem jak u mnie pozdrawiam lukasz



kleszczu ci to juz pisal. czy ty wiesz co to sa kropki i przecinki? o pisowni juz nie powiem, bo kazdy popelnia bledy.
  
 
czy objaw wystepuje tylko jak wentylator pracuje? jezeli tak to sprawdz jak jest poprowadzona rura od filtra powietrza , moze wentylator dmucha prosto w nia i gasi silnik