MotoNews.pl

Zarowki H4 [126]

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
w jaki sposob podlaczyc przekazniki zeby zamiast zwyklych zarowek mozna bylo zalozyc H4? chodzi mi o wykonanie od podstaw, poprostu mam 2 przekazniki z podstawkami , pare metrow kabla i niewiem jak sie za to zabrac
ma ktos moze jakis schemacik? i jak to pozniej wpiac w instalacje?
dzieki za pomoc!

hmmm...aj mam cos takiego zrobione ale nie ja to robilem bo nie znam sie na elektryce kompletnie.jak bede mial chwile to lookne,moze cos obczaje z tego...

nigdy nie zwróciłem na to uwagi, ale mam pewną koncepcję. ile "nóżek" ma przekaźnik?? do guzika przy zegarach musisz poprowadzić kable do przekaźnika do sterowania nim (on/off), a z przekaźnika do lampy. chyba inaczej się nie da, choć nie wiem, bo też jestem lewy z elektryki

Cytat:
2003-09-30 14:35:16, widynek pisze:
nigdy nie zwróciłem na to uwagi, ale mam pewną koncepcję. ile "nóżek" ma przekaźnik?? do guzika przy zegarach musisz poprowadzić kable do przekaźnika do sterowania nim (on/off), a z przekaźnika do lampy. chyba inaczej się nie da, choć nie wiem, bo też jestem lewy z elektryki

z tym masz racje , ze trzeba sterowac przekaznikiem poprzez wylacznik swiatel (zeby duze prady nie przechodzily przez wylacznik) , tylko chodzi mi o samo wykonanie tego i wpiecie do instalacji

a przepraszam po co przekaźniki? maluch standardowo ma przekaźniki dopiero w bisach i el. są tylko po to aby nie upalać przełącznika. ja mam H4 założone i żadnych przekażników nie mam.(wiem jak dawały w dupe w polonezie)

Przekaźniki mają 4 nóżki..(tak jest u mnie) niepamiętam jak to podpinałem tylko że ja kupiłem w sklepie komplet i było rozrysowane jak to podłączyć