[Ogólne] Sprężyny obniżające a komfort jazdy? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak chcesz mieć miękko i nisko to kup sprężyny, które są już zużyte.
  
 
Ja tak właśnie miałem, siedział niżej niż obniżane -40, a we dwie osoby przez leżących policjantów nie miał szans na przejechanie...
No i amorki gazowe do twardszych należą...
  
 
Cytat:
2012-06-12 08:13:40, surec pisze:
Ja tak właśnie miałem, siedział niżej niż obniżane -40, a we dwie osoby przez leżących policjantów nie miał szans na przejechanie... No i amorki gazowe do twardszych należą...



Do Essa raczej na pewno nie powinno się montować innych niż gazowe.
  
 
Cytat:
2012-06-09 11:16:24, emtees pisze:
IMO zapomnij o tym. Eibach'y nie robią z auta taczki, ale są i tak odczuwalnie twardsze. Jak to się mówi - albo rybki, albo akwarium



mam Pro Kit eibacha w Mdo MK3 i jakoś dla mnie to one twarde nie są... co prawda ja mam delikatnie obniżone bo jest -40/-30, tylko, że mam obecnie 16", pewnie jak założę docelową 18" to dużo się zmieni natomiast jazda w zakrętach to jest bajka, póki co tylko raz delikatnie wyniosło mnie z zakrętu ale to moja wina (było dość ciasno i trochę przegiołem z prędkością)...
  
 
wsadź sobie springi z rs2000
  
 
Cytat:
2012-06-12 20:05:42, Diviz pisze:
wsadź sobie springi z rs2000



Pewnie będą już wyjechane i d... siądzie bardziej niż przód.
Eibacha, albo Weiteca najlepiej.
  
 
Ja mam obecnie jeśli chyba najtwardsze co może być chodzi o "wysokie" zawieszenie czyli amory Bilstein B6 (długość jak seria) razem z twardymi sprężynami ap Sportfahrwerke 20/20. Obniżenie jest tyle co nic, ale prowadzenia auta na równym asfalcie jest dużo lepsze. Teraz auto jest dla kierowcy, nie dla pasażerów, bo prowadzenie jest bajka, ale nie daj Boże wjedź na pokrzywioną kostkę brukową.
  
 
Jak ktoś chce obniżać auto i pyta o komfort to mam tylko jedną odpowiedź: nie obniżaj.
Albo rybka albo... akwarium.
  
 
Cytat:
2012-06-12 23:18:08, darek4488 pisze:
Ja mam obecnie jeśli chyba najtwardsze co może być chodzi o "wysokie" zawieszenie czyli amory Bilstein B6 (długość jak seria) razem z twardymi sprężynami ap Sportfahrwerke 20/20. Obniżenie jest tyle co nic, ale prowadzenia auta na równym asfalcie jest dużo lepsze. Teraz auto jest dla kierowcy, nie dla pasażerów, bo prowadzenie jest bajka, ale nie daj Boże wjedź na pokrzywioną kostkę brukową.



Bilstein B6 ma wysokość do zawiasu xr3i/rs dobraną.
Ja miałem takie amory razem z oryginalnymi springami xr3i i był naprawdę beton jak dla mnie, ale prowadzenie bdb. Miałem do tego dołożyć jeszcze springi właśnie Eibacha. Czasami naprawdę mnie trafiało.
  
 
Dzięki za odpowiedzi. Po prostu myślałem że istnieje jakiś producent co robi sprężyny obniżające, które dorównują komfortem do seri.
  
 
B6 jest chyba najlepszym rozwiązaniem na nasze dziury...większość rajdówek na tym jeździ w RPP.sam to miałem ale z eibachami i było to najlepsze zawieszenie na jakim jeździłem...Kamil bilsteiny się da ustawiać więc może miałeś na twardo.ja teraz mam koni sport i też jest ok.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)