Prezentacja Aut MK1 - MK7 - > 2012

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WZÓR - jak należy zgłaszać auta do konkursu - 2012

Proszę o stosowanie się do tego wzoru, a konkurs będzie czytelny i przejrzysty dla Nas wszystkich .

Prezentacja obejmuje escorty: MK1 - MK7



Przed umieszczeniem zdjęć upewnijcie się, że są we właściwym rozmiarze!

UWAGA - ZGŁOSZENIA NIEZGODNE ZE WZOREM I REGULAMINEM BĘDĄ USUWANE !

---------------------------------------------------------------------------
MK VI - rok 1993

























STYLING:
(wszystkie modyfikacje wizualne - spojlery, lampy, felgi, itp.) np.

- aluski 15`,
- zdjęte boczne listwy,
- wymieniony tylny zderzak na RS-zender mk7 i polakierowany,
- wymienione lusterka na el. i polakierowane,
- polakierowane klamki i zamki.


TUNING:
(wszystkie modyfikacje mechaniczne - silnik, zawieszenie, rozpórki itp. ) np.

- kompletne zawieszenie Weitec -60/40,
- fordowska rozpórka przednich kielichów.


WNĘTRZE:
(wszystkie modyfikacje w części pasażerskiej - wiadomo o co chodzi ) np.

- białe zegary,
- kubełkowe fotele



  
 
MK VII Cabrio (1.8 RQB)- rok 1995














STYLING:

- Felgi 7,5J x 17 ET 38 - RS7 z oponami 205/40,
- Tylny zderzak z pakietu Zender
- Grill z pakietu Zender polakierowany na czarny błysk
- Przednie palmy Angel look black
- Tylne lampy clear red-white
- dokładka przedniego zderzaka z Renault Laguna I
- białe dymione kierunkowskazy w błotnikach
- wymieniano dach na czarny z PCV
- polakierowana pokrywa silnika w kolor nadwozia

TUNING:

- sprężyny obniżające,
- rozpórka przednich kielichów,
- filtr stożkowy K&N wraz ze specjalnie skonstruowaną strefą zimnego powietrza

WNĘTRZE:

- białe zegary,
- biały zegarek z wersji ghia
- polakierowany środek deski na czarny połysk i dołączona informacja dla pasażera "nie krzycz"
- skórzana tapicerka
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektrycznie ustawianie wysokości świecenia świateł przednich
- podgrzewane fotele
- podgrzewana przednia i tylna szyba
- światła przeciwmgielne przód
- 2x poduszka powietrzna


[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2012-09-16 14:08:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2012-09-16 14:09:51 ]
  
 
MK VII HB (1.8 115KM)- rok 1996














STYLING:

- Felgi RS7 15"
- Grill plaster miodu
- pokrywa zaworów polakierowana na czerwono
- zaciski przód pomalowane na zielono
- cała reszta aktualnie standard
- nakładka na końcówkę wydechu ULTER

TUNING:

- większe zaciski ze 130KM 260mm
- filtr stożkowy marki "allegro"
- naklejki na tyłku kapitan bomba, elmo i ciasteczkowy potwór
- EGR został zasłonięty nierdzewną blaszką

WNĘTRZE:

- klimatyzacja
- radio oryginalne Ford 5000
- białe zegary
- lusterka ustawiane ręcznie
- szyby na korbkę
- elektrycznie ustawianie wysokości świecenia świateł przednich
- fotele uszatki
- podgrzewana przednia i tylna szyba
- światła przeciwmgielne przód
- 2x poduszka powietrzna




[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2012-09-30 23:21:26 ]
[ powód edycji: Literówka ]
  
 
MK VI - rok 1993














STYLING:
- klubowa MegaLepa na tylnej szybie;
- lampki obrysowe w drzwiach przednich;
- aluminiowe listwy na progach z napisem ESCORT;
- listwy boczne od MK7 polakierowane w kolor nadwozia;
- przednie lampy wraz z postojówkami z wersji RS2000;
- spojler RS od MK7 na klapie bagażnika;
- blenda na tylnej klapie polakierowany w kolor nadwozia;
- oryginalne trzecie światło STOP od MK7;
- tylne lampy oklejone czerwoną folią;
- białe kierunkowskazy w przednim zderzaku oraz w błotnikach;
- w klapie bagażnika dwa światła przeciwmgielne;
- emblemat na tylnej klapie z napisem Escort z MK1;
- w miejscu wycieraczki tylnej szyby wstawiona antena od CB;
- komora silnika i inne elementy osprzętu pomalowane w czarny metalik;
- pakiet firmy Zender (przedni i tylny zderzak oraz nakładki progowe);
- polerowana pokrywa zaworów;
- alufelgi Ronal Cossilook 15" z oponami 195/50;
- na grill'u silikonowy znaczek "EscortDriver".

TUNING:
- koło zamachowe od 1.6 8V (CVH);
- układ dolotowy powietrza z 1.8 16V RKC;
- środkowy i ostatni tłumik od 1.8 16V RKC;
- przepustnica z Mondeo MK1 2.0 16V;
- przepływomierz z Mondeo MK1 2.0 16V;
- kolektor wydechowy 4-1 z Focusa 2.0 16V;
- sterownik silnika z Mondeo MK1 2.0 16V;
- aluminiowa rozpórka przednich kielichów;
- sprężyny obniżające Eibach -40/-40;
- poflokowana rozpórka tylnych kielichów Sparco;
- przednie zaciski, tarcze oraz klocki hamulcowe od Mondeo MK2 2.0 16v.

WNĘTRZE:
- obicie oparcia tylnej kanapy od strony bagażnika (z wersji Ghia);
- chromowany pierścień pod gałką zmiany biegów (z wersji Ghia);
- osłona progu załadunkowego (z wersji Ghia);
- zegary od modelu RS2000;
- lampka sufitowa z wersji Ghia polakierowana na czarno;
- centralny zamek sterowny z pilota + elektryczne otwierania bagażnika;
- elektrycznie sterowany szyberdach;
- kierownica od modelu RS2000;
- czarne daszki przeciwsłoneczne z cabrio MK5;
- elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich (4 przekaźniki OneTouchWindowRelay) i tylnych;
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (z wersji Ghia);
- mieszek drążka zmiany biegów z czarnej skóry obszyty czerwoną nicią;
- zmieniony kolor podświetlenia deski rozdzielczej na czerwony;
- skórzana gałka zmiany biegów;
- poflokowane: deska rozdzielcza, tunel środkowy oraz osłony słupków przednich, środkowych i tylnych;
- "Mały Głód" pod lusterkiem wstecznym;
- montaż całego kompletu klimatyzacji;
- komplet skórzanej tapicerki z MK7 Ghia (przednie fotele podgrzewane, kierowcy elektrycznie regulowany na wysokość);
- chromowane klamki wewnętrzne z MK7 Ghia;
- czarna podsufitka;
- oryginalny zegarek z diodą immobiliser'a;
- czarny przycisk świateł awaryjnych od Mondeo MK2.



[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2012-09-20 07:33:36 ]
[ powód edycji: Literówka ]
  
 
MK3 - rok1983














Styling
replika RS Turbo S1
ospoilerowanie RS Turbo S1,
lakier firmy PIAGGIO,
zlikwidowana tylna wycieraczka i zamek klapy bagażnika,
niewielki badlook,
wyczyszczony z firmowych znaczków,
podniesiona maska

Tuning
swap na 1.6 8v na gaźniku
skrzynia 5 biegowa
sprężyny H&R 40/40,
polerowane alufelgi 13'RONAL,
wycięty środkowy tłumik,
centralny zamek

Wnętrze
skórzana kierownica RS,
zegary z obrotomierzem,
podświetlenie dywaników

Car Audio
odtwarzacz JVC KD DV 5000 mp3 dvd,
monitor CLARION VMA 743,
Przód: JBL GTO 6507C,
Tył: 2x JBL GT5-12,
wzmacniacz BOSS REV 545
  
 
MK VII Turnier (1,8TD) - rok 1998



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


STYLING:
- felgi TRW 16"; przód 7,5" ET35 na oponach 215/40, tył 9" ET30 na oponach 215/40
- usunięte relingi
- dach pomalowany na czarny mat
- przyciemnione ramki oraz częściowo odbłyśniki lap przednich
- grill obszyty ekoskórą
- usunięta wycieraczka tylna
- nakładki na progi Zender
- oryginalne 3-cie światło stop MKVII

TUNING:
- rozpórka przednich kielichów
- zawieszenie przednie; sprężyny K.A.W. -80mm, amortyzatory KW
- zawieszenie tylne; sprężyny K.A.W. -40mm, amortyzatory BILSTEIN B6 WOLF

WNĘTRZE:
- fotele Recaro + boczki i kanapa w tym samym wzorze(komplet)
- fotel kierowcy elektrycznie regulowany
- kierownica VICTOR 32cm
- zegarek z wersji GHIA
- deska rozdzielcza oraz tunel środkowy pomalowane na czarny mat
- elektrycznie sterowany szyberdach
- elektrycznie sterowane szyby z przodu + 4 przekaźniki OneTouchWindowRelay
- elektryczne otwieranie klapy bagażnika
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera
- obicie oparcia tylnej kanapy

CAR AUDIO:
- radio BLAUPUNKT QUEENS MP56
- głośniki przód DAX ZGE-130
- wzmacniacz a/d/s AB-480 V12 800W
- skrzynia z głośnikiem 30cm PIONEER TS-W 300
  
 
MK VII - rok 1995
















STYLING:

- komora silnika w stylu "clean - look" polakierowana w czarny połysk
- zaspawane otwory w nadkolach wewnętrznych.
- polakierowany blok silnika oraz jego osprzęt w czarny połysk
- polakierowana pokrywa zaworów w srebrny metalic
- wypiaskowana i polakierowana skrzynia biegów w srebrny metalic
- polakierowana osłona chłodnicy oraz wentylator
- czarne oploty na wężach i linkach
- klamki lusterka i listwy polakierowane w kolor nadwozia
- maska przedłużona, pokryta perforowana czarna skora (mat) z wyszytym logiem "How low..."
- gładka maska (brak spryskiwaczy)
- brak wygłuszenia maski
- reflektory przednie "Morette" polakierowane na czarny połysk
- żarówki OSRAM Night Breaker
- halogeny zmodyfikowane jako kierunkowskazy (polakierowane wkłady na czarno)
- przedni zderzak zmieniony na wersję z halogenami
- dokładka przedniego zderzaka (hokej)
- usuniete boczne kierunki
- płaskie wycieraczki przedniej szyby "Valeo"
- progi "Zender"
- tylny zderzak "Zender" z wersji MKVI
- emblemat tylnej klapy "Escort" z modelu MKI `71
- usunięta ramka rejestracji wraz z zamkiem oraz emblemat "FORD" z tylnej klapy
- przysłonięta tablica rejestracyjna
- podświetlenie tablicy panelami typu "Flux" (kolor biały)
- spoiler tylnej klapy "Zender" z dodatkowym światłem stop "Hella"
- kilka zlotowych wlepek
- tablice rejestracyjne z nickiem
- felgi 16" 9J ET 21 Schmidt Modern Line wersja 3tlg (skręcane), ranty wypolerowane, rotory polakierowane w białym połysku
- opony 2xToyo Proxes T1R 195/40 + 2xContinental 195/40
- poszerzone tylne błotniki
- dystanse tylnej osi 2x2cm + długie szpilki



TUNING:

- silnik 2.0 16v NGA z Mondeo
- kompresor Eaton M62 (sterowany sprzęgłem elektromagnetycznym)
- wydajniejsze wtryski 370cc (Sr20DET)
- lekkie koło zamachowe (odciążone 44,6%)
- skrzynia biegów z Escorta 1.6 16V
- komputer silnika Mondeo 2.0 16V
- rurowy kolektor wydechowy z Focusa 2.0 16V owinięty bandażem termicznym
- wycięty EGR
- wycięty katalizator (w jego miejscu łącze elastyczne)
- tłumik końcowy ze stali nierdzewnej typu mugen firmy "KM Malon"
- dolot fi 70mm ze stali nierdzewnej z kolanami silikonowymi 4,5mm (zbrojone) zakończony filtrem stożkowym
- intercoller FMIC z polerowanego aluminium
- orurowanie kompresora owinięte taśma bazaltową
- blos
- usunięty ABS
- usunięty zbiornik wyrównawczy (zastąpiony korkiem z polerowanego aluminium)
- usunięte wspomaganie kierownicy (brak pompy, chlodnicy i zbiornika)
- hamulce przód: tarcze 260mm Mikoda GT + zaciski z modelu RS
- hamulce tył: tarczobębny 260mm + zaciski z modelu RS
- klocki hamulcowe "Ferodo Premier"
- zawieszenie gwintowane KW Automotive Var.1 Inox Line
- tylna belka ze stabilizatorem z modelu RS
- rozpórka przednich kielichów z polerowanego aluminium "Wiechers"
- w przygotowaniu na sezon wiosenny AirRide zbudowany na gwincie KW Automotive Var.1 Inox Line

* miechy Ruben
* aluminiowe ukucia z przyłaczem 1/4"
* dwucewkowe zawory 5/3 z przylączami 1/2"
* kompresor Viair 450c
* zbiornik 24l
* podwójny manometr Viair



WNĘTRZE:

- wersja Ghia
- 2x Airbag
- skórzana 3-ramienna kierownica z modelu RS
- skórzane mieszki lewarka zmiany biegów i hamulca ręcznego
- elektroniczny zegarek by Dyras (godz., temp., ładowanie, itp.)
- chromowane klamki
- flockowane wnętrze w dwóch kolorach (deska, boczki tunel i kilka innych elementów)
- kieszenie przednich drzwi firmy "Phonocar" z dodatkowymi głośnikami
- welurowa tapicerka
- część plastików wnętrza polakierowana w czarnym połysku
- kubełki Recaro z modelu RS
- szelkowe trzypunktowe pasy SCHROTH (czerwone)
- białe zegary z nadrukiem własnego projektu
- wskazówki zegarów polakierowane na czerwono
- podświetlenie zegarów typu LED
- dodatkowe zegary typu "Smoke" zabudowane w desce (AFR, TEMP., VACUM)
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania oświetlenia kabiny
- lampka z soczewkami
- regulowana kierownica
- 6-cio stopniowa regulacja pracy wycieraczek
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne otwieranie tylnej klapy
- centralny zamek na pilota
- elektryczny szyber dach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera panelami typu Flux (przy otwartych drzwiach)
- radio KENWOOD KDC 5047U
- przedni zestaw głośników odseparowany BLAUPUNKT GTc 652 MKII
- tylne głośniki PIONIER 6x9" TS-A6901 (w miejsce oryginalnych)
- subwoofer BLAUPUNKT GTb 1200
- wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 260
- CB Radio TTI TCB-880 (zamontowane w konsoli) + antena Lemm AT-1200

... i kilka innych pierdół i gadżetów o których zapomniałem
  
 
Mk VII(1.8 16V) rok 1995


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

STYLING:

- felgi 17"; przód 7,5" na oponach 205/40, tył 7,5" na oponach 235/40
- usunięte boczne listwy
- przyciemnione szyby tylna + boczne tylne
- tylna klapa przerobiona, rejestracja przeniesiona na zderzak
- tylne lampy zmienione
- przednie lampy zmienione, i zrobiony bad look
- całkowicie pomalowany
- usunięte zostały wszystkie zamki
- na grill została nałożona czarna siatka i dodano do niej stroboskopy
- dokładka pod zderzak

TUNING:

-sportowe zawieszenie
-zmieniona głowica, walki i przepustnica

WNĘTRZE:

- 4x elektryczne szyby
- białe zegary
- elektryczne lusterka
- podgrzewana szyba przednia i tylna
- światła przeciwmgielne przód (tylko na zimę)
- 2x poduszka powietrzna
- elektryczno - hydrauliczny dach
- wspomaganie kierownicy
- elektryczna antena samochodowa

CAR AUDIO:

- DVD Clarion VX401E
- gwizdki JBL GTO
- przód: Peiying 13" 100W
- tył: Peiying 16" 120W
- wzmacniacz Blaupunkt 350W
- skrzynia + głośnik 30cm JBL 1000W
  
 
MkVII (Turnier 1.8 16V) 1997








STYLING:

- klamki zewnętrzne, lusterka i listwy w kolorze nadwozia
- żarówki H4 OSRAM Night Breaker Plus
- "niewidoczne" żarówki kierunkowskazów przednich OSRAM DIADEM CHROME
- oba zderzaki w kolorze nadwozia, przedni z halogenami
- spoiler tylnej klapy Zender RS w kolorze nadwozia z wbudowanym światłem stopu Hella
- usunięte napisy z tylnej klapy
- felgi Advanti Racing ADV50D 15x6,5J ET40
- sztywna antena dachowa zastąpiona anteną z giętkim gumowym mocowaniem
- ramki tablic rejestracyjnych z chromowanym paskiem
- chromowana atrapa Ghia
- trójkąty w tylnych drzwiach z logiem Ghia
- lakierowane na czarno zaciski, środki przednich tarcz hamucowych oraz bębny
- drążek stabilzatora pomalowany na niebiesko
- sanki zawieszenia pomalowane na żółto
- żółte amory
- niebieskie sprężyny
- czerwona rozpórka kielichów przednich
- czerwone przewody zapłonowe

TUNING:

- wycięty EGR
- wycięty katalizator (w jego miejscu została wspawana rura)
- przednie zaciski z modelu RS2000
- klocki hamulcowe EBC Green Stuff
- gładkie tarcze Brembo 260mm
- stalowa rozpórka przednich kielichów firmy Sparco z regulacją na śrubie rzymskiej
- opony TOYO PROXES T1-R 195/50 R15 82V
- gazowe amortyzatory Bilstein B6 na wszystkie koła
- komplet sportowych sprężyn 20/20 firmy ap Sportfahrwerke
- przewody zapłonowe MAGNECOR KV85
- świece platynowe NGK R


WNĘTRZE:

- 2 poduszki powietrzne i pirotechniczne napinacze pasów
- ABS
- klimatyzacja
- centralny zamek
- podgrzewana przednia i tylna szyba
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- elektryczna regulacja wyskości świecenia świateł przednich
- 4-ramienna skórzana kierownica
- skórzane mieszki drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego
- drewnopodobna deska rozdzielcza oraz ramka mieszka od drążka zmiany biegów
- biały zegarek Ghia z diodą immobiliser'a
- chromowane wszystkie klamki wewnętrzne
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania oświetlenia kabiny
- potrójna lampka sufitowa Ghia z regulacją kierunku świecenia
- oryginalne dla wersji Ghia podświetlenie nóg kierowcy i pasażera uruchamiane otwarciem drzwi i gaszone z opóźnieniem po zamknięciu
- podświetlenie bagażnika uruchamiane automatycznie lub ręcznie
- regulowana kolumna kierownicza
- 6-cio stopniowa regulacja pracy wycieraczek
- 2x elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podłokietnik rozkładany ze środka oparcia tylnej kanapy, który po otwarciu odsłania naszywkę Velcro z wzorem "Space Shuttle Door Gunner"
- obicie oparcia tylnej kanapy od strony bagażnika
- zagospodarowana przestrzeń pod podłogą bagażnika na narzędzia, trójkąt, lewarek, zapasowe wycieraczki, rękawice, saperkę, toporek i parę innych drobiazgów przydatnyc z dala od domu
- oryginalne radio Ford EON 5000 wraz z oryginalną sześciopłytową fordowską zmieniarką CD zamontowaną pod fotelem pasażera
  
 
MK7 1995r 1.8 RDA













STYLING
- Felgi momo torque black 16'
- Nakładki na progi z pakietu rs line mk5
- zderzak tył zender
- grill zender
- lampy angel eyes black
- kierunkowskazy dymione
- słupki drzwi czarny mat
- usunięta wycieraczka i oznaczenia tylnej klapy
- nowy lakier, położony 3 lata temu
- polakierowane na czerwono bębny i zaciski
- dokładka zderzaka
- siłowniki maski

TUNING
- Zawieszenie gwintowane
- Swap silnika na 1.8 RDA
- wałki, przepustnica, przepływomierz mondeo 2.0
- kolektor ssący RQB
- kolektor wydechowy RS2000
- komputer mondeo 2.0
- hamulce przód mondeo 2.0
- wkładka filtra pippercross

WNĘTRZE
- kompletna skórzana tapicerka
- skórzane: kierownica, mieszek dźwigni biegów i hamulca ręcznego
- flokowany tunel środkowy
- 4x elektryczne szyby
- lampki obrysowe drzwi przednich
- podświetlenie nóg
- słupki przednie z tweeterami
- radio naviheaven 2din
- chromowane klamki
- lampka ghia


[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2012-10-15 21:21:46 ]
[ powód edycji: Błąd serwera imageshack ]
  
 
MKIV (1,6 16V) 1989 rok













STYLING:

- alufelgi RS7 17" w kolorze białym + Bridgestone 205/40R17
- zdjęte boczne listwy,
- usunięte wszelkie oznaczenia
- boczne kierunki z MKVII
- pełne ospoilerowanie RS Turbo
- maska z modelu RS Turbo (posiadająca wyloty powietrza)
- auto kompletnie polakierowane w zeszłym roku na czarny metallic
- usunięta tylna wycieraczka
- dymione tylne lampy

TUNNING:

- swap na 1,6 16V Zetec
- zawieszenie przód -40 / tył na razie seria
- hamulce przód 260 mm / tył bębny z RS Turbo
- wydech przelot z końcowym tłumikiem Supersprint
- lepka Fordescort.org Małopolska


WNĘTRZE:

- kubełkowe fotele Recaro
- elektryczne szyby
- centralny zamek z pilota
- radio CD/MP3 Kenwood
- głośniki przód Blaupunkt / tył Magnat
- subwoofer aktywny Blaupunkt
  
 
MK VI (RDA) - 1993r.



















Styling:

-oryginalne alusy Ford - Ronal RS, 16'- ranty w pełnej polerce, opony KUMHO 195/45/16
-zderzak RS przód kompletny
-zderzak RS tył + dokładki "łezki" RS
-chromowane listwy zderzaków + listwy drzwiowe
-lotka klapy bagażnika Zender line RS dla Mk5/6
-nakładki progowe z pakietu Zender line RS dla MK5/6
-reflektory RS + nowe lampy postojowe RS
-białe boczne kierunkowskazy
-dokładka przedniego zderzaka - Renault Laguna MK1
-profesionalnie przyciemnione szyby przedniej i tylne
-usuniecie oznaczeń marki i modelu z tylnej klapy
-oryginalne spryskiwacze reflektorów z wersji skandynawskiej (komplet, zbiornik 8L itp)


Tuning:

-krwisto czerwone bębny + zaciski
-nowe sprężyny obniżające Weitec -45mm
-tłumik końcowy, Supersprint, dedykowany do Escorta MK6


Wnętrze:

-KLIMATYZACJA, samodzielny montaż
-fotele kubełkowe Recaro w welurze z pełną regulacją manualną (oba)
-elektryczny szyberdach
-elektrycznie sterowane szyby przednie
-elektryczne lusterka (podgrzewane)
-dysze spryskiwaczy (podgrzewane)
-przekaźniki one touch wpięte w instalację x 2
-kierownica 3 ramienna skórzana z MK7 RS + air bag
-air bag pasażera
-głebokie kieszenie drzwiowe
-klamki chrom z Forda Scorpio MK 2
-lampki drzwiowe Ghia w kolorze czerwonym
-lampki nóg Ghia w kolorze białym
-centralny zamek + pilot
-zegerak RS z diodą podpięty pod instalację alarmową
-lampka wewnętrzna z soczewkami do czytania z Ghia z przekaźnikiem
-interwał wycieraczek 6 stopniowy z przekaźnikiem
-montaż kontrolek płynu od spryskiwaczy i benzyny + black box z XRa + zbiornik z czujnikiem z XRa
-wykładziny tylnych foteli od strony bagażnika - Ghia
-osłona tylnego pasa plasik - Ghia
-grzana przednia szyba
-radyjko JVC KD-G521 z pilotem