Jakie radio wybrać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko jako kompletny laik. Mam aucie (foka MK I) oryginalne radio ford, duża moc, RDS, dźwięk bez zastrzeżeń, jest jedno "ale" - kasety. Chcę wszadzić w zamian Blaupunkta Buenos Aires 200 (cd, mp3), 4x50W, cana nieduża-250 z przesyłką. Czy nie będzie problemu z przekładką, czy mocy wystarczy, czy dźwięk będzie podobny czy lepszy?
  
 
Nie znam się zbytnio na takim sprzęcie ale jedno mogę Ci powiedzieć kolego... Jeżeli już zmieniasz te radio to zmień je na 2din i nie szalej z żadnymi adapterami, kieszeniami czy innym takim badziewiem, które zmienia otwór na 1din.
  
 
Spoko, ale nie wiem co to jest ten 2din, 1din, jak we wpisie laik, laik.
  
 
Cytat:
2012-07-26 15:17:28, zombi1980 pisze:
Spoko, ale nie wiem co to jest ten 2din, 1din, jak we wpisie laik, laik.



2DIN

1DIN
  
 
Dzięki za wyjaśnienie, jest tylko jeden problem-cena radia 2 din. Jednak moje pytanie wynika z tego że dawne radia forda, np. w esiach, to były właśnie Blaupunkty tylko ze znaczkiem forda, nie wiem jak jest teraz. Zależy mi na cd-mp3 i na dzwięku i nie chcę żeby było "zamienił stryjek...". A kasy też mi troszkę szkoda na drogi sprzęt.
  
 
A może poszukaj jakiegoś oryginalnego radia forda?
Można się też pokusić o wejście aux do twojego radia, tyle ze to zabawa w lutowanie.
Aha czy foka nie ma przypadkiem 1.8DIN ?

Jeśli chcesz jakieś radio na 1Din to celuj raczej w japońskie marki, alpine lub kenwood.
Moce rzędu 50W można wsadzić do kapelusza Realne moce to do 20W na kanał.

Ewentualnie można poszukać radia 2 din (ale chyba się nie pomieści)
Tyle że ceny wyższe.
  
 
Cytat:
2012-07-27 13:07:24, Kakiel pisze:
Aha czy foka nie ma przypadkiem 1.8DIN ?



O rzeczywiście mój błąd.

W takim razie trzeba zainwestować w 1din + ta paskudna ramka
  
 
Jak masz fordoskie to pewno 4000 albo 5000. do 5000 można dać zmieniarke a jak nie kupić forda 6000CD