[OGÓLNE] Wyciąłem tłumik końcowy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemanko.mam problem.wyciolem wszystkie sita z tlumika koncowego.chcialem zeby essii glosniej gadal.jednak po zaspawaniu juz tlumika(gdy sita zostaly wyjete)tlumik ryczy tak samo.czyli slabo/czy lepiej bedzie jak wytne katalizator?czy poprawi to brzmienie?pozdrawiam fanatykow Essiego

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-08-12 15:09:04 ]
  
 
no wiesz, moim zdaniem powinienes wyciąć tuż przy kolektorze, to bedzie ryczał tak jak chcesz pozdrawiam.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
nic ci to nie da jak nie założysz tłumików "sportowych" a wycinać oryginały to jedynie przyśpieszysz zużycie tłumików, zmniejszysz moc i zwiększysz spalanie.

Na przyszłość proszę i dokładniejsze precyzowanie pytań, pisania prawidłowo.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
zrób kompletny przelot, a końcowy wydech wyłóż watą do tłumików. bedzie przyjemny dźwięk. albo po prostu kup inny tłumik końcowy, jak byś potrzebował to mam wm sport za grosze Pozdro
  
 
ja przez kilka dni jeździłem bez końcowego i [rawie w ogóle różnicy nie było.
  
 
Kup jakiś przelotowy. Są dość tanie.
Ja jak zdemontowałem końcowy, to ryczał tak głośno, że się wysiedzieć nie dało.
  
 
może kolega powie jaki ma silnik.
Miałem ten sam wydech w 1,6 i później w 1,8 (swap). Było spoko.

Jednak znajomy z Wro ma wydech z 1,4 w 1,8 (swap) i ma podobny problem do autora tematu.
  
 
Środkowy wydech jest przelotowy, jak chcesz głośniej to wytnij kata a środkowego nie ruszaj
  
 
wydech z 1.4 ma mniejszą średnicę niż 1.8
1.8 ma średnicę taką samą co RS a 1.6 taką jak 1.4 i 1.3

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
no dokładnie.
Ja jednak po swapie z 1,6 na 1,8 zostałem przy wydechu z 1,6 i nie zauważyłem żadnej różnicy. Ale fakt, w 1,6 zmieniałem wydech.
  
 
ja zauważyłem różnice jak założyłem 2.0 rs
Na początku miałem 1.6 tłumik ale różnica była w średnicy rur a później założyłem z 1.8 i różnica była. wiem też od innych osób że różnica jest w zap...laniu.
wydech musi mieć swój opór w odprowadzaniu spalin.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
w sensie jak będzie za duża średnica wydechu to co wtedy ?
  
 
jak za duża to więcej pali, jak za mała to też więcej pali i mniej mocy. Odczuwalnej różnicy nie ma jednak jak pojeździsz to zauważysz.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
tu masz trochę na ten temat, miłej lektury

Wydech
  
 
no wlasnie kolezka ktory ma mi zrobic ten tlumik tez mowi o kacie....no silnik 1,6 16v
  
 
Powiem ci tak zrob tak jak mowi kolega konus19 ja tak mialem u siebie.wytnij kata wstaw rure lub strumienice na jedno wyjdzie zrob totalny przelot i fajny mruczacy koncowy jakis wm sport.mugenik,i bedzie wypasik.Rob tak zeby przeglad przeszlo
  
 
no spoko do konca tyg to bedzie zrobione i dam znaka dzieki